پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۷۸۰
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: در تفاهم‌نامه‌ای که صورت گرفته امسال جشنواره مطبوعات توسط خانه مطبوعات اصفهان برگزار می‌شود، جشنواره مطبوعات اصفهان از این‌ پس هر سال به عهده خانه مطبوعات است.

شعار سال: حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حبیب رضا ارزانی با اشاره به برگزاری جشنواره مطبوعات اظهار داشت: در تفاهم‌نامه‌ای که صورت گرفته امسال جشنواره مطبوعات توسط خانه مطبوعات اصفهان برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه با واگذاری جشنواره مطبوعات چه نظارتی بر روی داوری‌ها است و داوری‌ها چقدر عادلانه است، افزود: خانه‌ مردم محور است مطبوعاتی‌ها عضو آن شده این مدل هر چه هست بین اعضای صنف است و آن‌ها باید مدل خود را ترسیم کنند و واگذاری امور به خود مردم که متخصص آن امر هستند قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: در ارشاد نیز وزیر ارشاد معتقد است به این سمت حرکت کنیم؛ در حوزه مطبوعات نیز مدلی که وزارتخانه طراحی کرده واگذاری کل امور به خانه مطبوعات است جشنواره نیز روی این حساب واگذار شد؛ برای داوری ممکن است از داوران تهران استفاده کنند و یا از داوران اصفهان و این بستگی به مدلی است که در نظر می‌گیرند.

ارزانی خاطرنشان کرد: اداره ارشاد در جریان امور است، اما قرار است خانه به‌صورت مستقل عمل کند، برنامه خود را اعلام می‌کند ولی در نهایت تصمیم نهایی با خانه مطبوعات است.

وی تصریح کرد: جشنواره مطبوعات اصفهان ازاین‌پس هرسال به عهده خانه مطبوعات است نه تنها بحث جشنواره بلکه سایر عموم قرار است واگذار شود، ما حمایت می‌کنیم اما با توجه به اصل 44 ورود نمی‌کنیم.

ارزانی اظهار داشت: در بحث اجرایی و مالی جشنواره مطبوعات اصفهان حمایت می‌کنیم اگرچه خانه مطبوعات اصفهان اسپانسر نیز می‌گیرد اما ارشاد اصفهان نیز حمایت می‌کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 26 خرداد 96، کد مطلب: 1437518:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین