پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۶۳۰
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
رئیس کانون انجمن های صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران گفت: دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها رنگ و بوی دولتی ندارد.

شعار سال: محمدمهدی دانیبا تشریح نحوه برگزاری دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها توسط کانون انجمن های صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران تعامل با اصحاب رسانه و ارتقای بازدهی و اثر گذاری تولیدات رسانه ای را از اهداف مهم این جشنواره عنوان کرد.

وی یادآور شد: هر یک از اهالی رسانه می توانند آثار منتشر شده خود در بازه زمانی ابتدای مهر 95 تا شهریور 96 را حداکثر پنج اثر در بخش های مختلف جشنواره ارسال کنند.

دانی افزود: دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها در دو بخش میانی و نهایی داوری و آثار رسیده مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

این فعال رسانه ای اظهار داشت: مهلت ارسال آثار تا 15مهرماه تعیین شده بود که با توجه به تقاضاهای فراوان شرکت در جشنواره، مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها تا 20 آبان‌ ماه تمدید شد و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت anjomannews.ir در جشنواره ثبت نام کنند.

رئیس کانون انجمن های صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران گفت: در راستای تاکید معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر اینکه دیگر نباید جشنواره‌ها رنگ‌و‌بوی دولتی به خود بگیرد، این کانون سال گذشته همزمان با روز خبرنگار نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های انجمن را رقم زد که با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شد.

دانی همچنین با بی نظیر خواندن استقبال خبرنگاران و روزنامه‌نگاران از این جشنواره، ارسال حدود1696 اثر از رسانه‌های سراسر کشور در بخش های تیتر، خبر، گزارش، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله و مقاله را نشانگر اقبال اهل رسانه نسبت به این رویداد عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: آثار جشنواره یکم با داوری نهایی آثار از سوی استادانی همچون فریدون صدیقی، علی‌اکبر قاضی‌زاده و احمد توکلی انجام شد.

دانی اضافه کرد: در جشنواره دوره قبل، صاحبان آثار برتر با حضور مدیران مسئول خبرگزاری‌ها و رسانه‌های کشور از جمله حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد، محمد خدادی مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، مجید قلی‌زاده مدیرعامل خبرگزاری تسنیم، گیتا علی آبادی رئیس دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها، محمدمهدی فرقانی پیشکسوت عرصه رسانه، مهدی فضائلی، مهرداد خلیلی و جمعی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران کشور، تجلیل شدند.

رئیس کانون انجمن های صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران ادامه داد: امسال دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های کانون در 10 رشته و برگرفته از تجربه برگزاری نخستین دوره این جشنواره بر تعداد بخش رقابتی افزوده و معیار ارزیابی ها منطبق بر ساختار خبر، گزارش، یادداشت و سرمقاله، مصاحبه، تیتر، طرح و تصویر، عکس، صفحه‌آرایی و اینفوگرافیک، کاریکاتور و در نهایت بخش ویژه (اقتصاد مقاومتی) خواهد بود.

وی به سیر صعودی ارسال آثار مخاطبان و علاقه مندان حضور در این رویداد رسانه ای اشاره کرد و یادآور شد: در نخستین دوره جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها، هزار و 696 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که استان تهران با 260 اثر بیشترین آثار ارسالی را به خود اختصاص داده بود.

رئیس کانون انجمن های صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران اظهار داشت: مراسم اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های انجمن، اواخر بهمن ماه امسال با معرفی و تجلیل از برترین ها برگزار می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 19 مهر 96، کد مطلب: 1542509: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین