پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۱۰۳
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: برای ارتقای سطح آموزش، رشته خبرنگاری در یکی از واحدهای دانشگاهی استان راه اندازی شد.

شعارسال: احد جاودانی پیش ازظهر سه شنبه در همایش روز خبرنگار در شهرک نمک آبرود ضمن تبریک این روز به اصحاب رسانه مازندران از راه اندازی رشته خبرنگاری در دانشگاه علمی و کاربردی امل خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این رشته راه اندازی شده و علاقه مندان می توانند در این رشته تحصیل کنند.

وی گفت: از سال گذشته با پیگیری های انجام شده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات مازندران روز خبرنگار به هفته گرامیداشت مقام خبرنگار تبدیل و تلاش شد تا در این هفته برنامه های خوبی برای اصحاب رسانه تهیه شود.

جاودانی افزود: برای بزرگداشت این هفته اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، خانه مطبوعات و بسیج رسانه در کنار هم قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: شهید شاخص رسانه در استان مازندران شهید روشن بخش از قایم شهر انتخاب شده و دیدار از خانواده معزز شهید و حضور بر سر مزارش توسط اصحاب رسانه انجام شد.

جاودانی با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره مطبوعات در همایش خبرنگاران گفت : از سال آینده جشنواره مطبوعات مطابق ابلاغ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط خانه مطبوعات برگزار شده و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بجز نظارت بر آن ، دخالتی در آن ندارد.

وی با بیان اینکه رسانه هایی می توانند در این جشنواره شرکت کنند که در استان مازندران پروانه فعالیت داشته باشند، خاطر نشان کرد: این مهم به نفع خبرنگاران ماندرانی است.

جاودانی با اشاره به سختی و پیچیدگی برگزاری همایش های فرهنگی ، رسانه ای و هنری از فرماندار چالوس، انجمن صنفی خبرنگاران غرب مازندران  ادارات چالوس، مدیر عامل شهرک نمک آبرود به پاس زحماتشان قدر دانی کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 17مرداد1396، کدخبر: 4053349 : www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین