پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۲۴۴
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل از سازماندهی ایجاد اتاق اندیشه‌ورزان و نویسندگان در استان اردبیل خبر داد.

شعار سال: ایمانعلی لطفی در دیدار نماینده ولی فقیه در استان با اصحاب رسانه و مطبوعات استان اردبیل با بیان اینکه باید مطالبه‌گر باشیم و قبول کنیم تا جامعه از ما مطالبه‌گری کند، گفت: امانت‌داری، آینده‌نگری، بصیرت‌افزایی و اجتناب از راحت‌طلبی و کپی کردن باید سرلوحه کار اصحاب رسانه باشد.

وی با تاکید بر اینکه با داشتن این ویژگی‌ها می‌توان به بیشتر مطالبات استان پاسخ گفت، افزود: طبق فرمایش صریح نماینده ولی فقیه در استان، اصحاب رسانه باید نه باج بدهند و نه باج بگیرند.

لطفی با بیان اینکه طی یکسال گذشته علاوه بر برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر، دوره سواد رسانه در سطح قشر سازماندهی شده و در حال انجام است، تصریح کرد: دوره پیشرفته خبرنگاری نیز از سال گذشته آغاز شده و در حال برگزاریست.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل از سازماندهی ایجاد اتاق اندیشه‌ورزان و نویسندگان خبر داد و افزود: جشنواره ورزشی در چهار رشته نیز ویژه اصحاب رسانه برگزار شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 17 مرداد 96 کد مطلب: 965-2894-5:www.ardabil.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین