پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۷۶۴
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
جشنواره مطبوعات باید به آثار خبرنگاران بپردازد و بتواند از دل جامعه خبری، آثار نخبگانش را بیرون بکشد نه اینکه با یک داوری مسئله دار و سوال برانگیز برخی ناخبرنگاران یا توصیه شدگان را با آثار تقلبی برگزیند!
شعارسال: جشنواره مطبوعات باید به آثار خبرنگاران بپردازد و بتواند از دل جامعه خبری، آثار نخبگانش را بیرون بکشد نه اینکه با یک داوری مسئله دار و سوال برانگیز برخی ناخبرنگاران یا توصیه شدگان را با آثار تقلبی برگزیند!

وقتی سالیان سال سابقه کار خبری و گزارش نویسی بی نقص، کنار گذاشته شود و افراد مبتدی بدون سابقه درخشان خبری و یا حتی بعضا ناتوان از نوشتن یک یادداشت ساده، با لابی و استفاده از آثار دیگران در این جشنواره ها برگزیده شوند باید فاتحه خواند برای آینده این حرفه؛ چرا که در هیچ جای دنیا چنین چیزی مرسوم نیست که آثار غیر خبرنگاران بعنوان آثار در جشنواره مطرح شود، این در حالی است که نویسندگان مطرح و خبرنگاران قابل در سطح استان دارند زحمت می کشند، فکر می کنند و یادداشت، سرمقاله، گزارش و نقد می نویسند و امروز در اختتامیه جشنواره در نمک آبرود دیده شد که خبرنگاران توانمند استان داشتند برخی ناخبرنگاران را تشویق می کردند!

به شخصه از نحوه مدیریت این داستان در مازندران گلایه دارم و این را قطع به یقین می گویم که تمام حرف ها شعار است و در عمل، قدر خبرنگار واقعی هرگز دانسته نشده و نمی شود و لابی ها در این عرصه فعلا پیشتاز است. مسئولان ذیربط فکری برای این قصه کنند که دلزدگی آفت بدی است برای جامعه ای که می خواهد دانا باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه مجازی مازندران، تاریخ انتشار: 1396، کدخبر: - ،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین