پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۱۲۲
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۲
رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد با اشاره به اهمیت رسالت خبرنگاری، گفت: ایسنا محلی برای آموزش پذیری بیش از پیش است.

شعارسال: دکتر«مهدی باصولی» در جلسه تجلیل از خبرنگاران ایسنا که به منظور فرا رسیدن روز خبرنگارن، برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای این خبرگزاری، اظهار کرد: موفقیت کنونی خبرگزاری ایسنا تنها مدیون حمایت‌های جهاد دانشگاهی نبوده، بلکه تلاش بی وقفه و خلوص انرژی خبرنگاران در انجام فعالیت هایشان، ایسنای یزد را به جایگاهی که انتظار می‌رفت رساند .

وی افزود: اعتبار کنونی ایسنا به عنوان یک رسانه‌ای معتبر و امین نتیجه تحمل سختی‌های خبرنگارانی است که وجود خود را در این مسیر پر پیچ و خم سرمایه گذاری کرده و بی هیچ چشم داشتی تمام تلاش خود را به کار گرفتند .

رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد در ادامه با ابراز خرسندی از فعالیت ایسنا گفت: این دفتر خبری محلی برای آموزش پذیری بیش از پیش است.

این مقام مسئول در پایان همت بیشتر خبرنگاران ایسنا را در پیشبرد هرچه سریعتر اهداف والای جهاددانشگاهی استان یزد خواستار شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 16مرداد1396، کدخبر: 965-131100-5 : www.yazd.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین