پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۵۹
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از اعلام آمادگی این دانشگاه در برگزاری هرچه باشکوه اجلاسیه شهدای استان خبر داد.

شعارسال : صبح امروز اولین جلسه کمیته بهداشت و درمان اجلاسیه شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست رضا چمن و با حضور اعضا در محل دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار کرد: تجلیل و گرامیداشت شهدا و ایثارگران امری مهم و وظیفه‌ای همگانی بوده که به ترویج روحیه ایثارگری و جهادی در جامعه منجر می‌شود.

چمن با اشاره به برگزاری با شکوه یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی اذعان کرد: این برنامه در خور شان شهدا برگزار شد لذا تلاش، جدیت و مشارکت نهادهای فعال در حوزه سلامت و همکاری با بسیج جامعه پزشکی در خصوص ایجاد فضای فرهنگی و بهداشتی و درمانی امری مهم و ضروری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از اعلام آمادگی این دانشگاه در برگزاری هرچه باشکوه اجلاسیه شهدای استان خبر داد.

بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ماموریت‌های بهداشتی، درمانی و فرهنگی بسیج جامعه پزشکی و همکاری نهادهای فعال سلامت در اجلاسیه شهدای استان اظهار کرد: باید از فرصت و ظرفیت‌های موجود در جهت اجرای آبرومندانه این برنامه معنوی تلاش شود.

سید هوشنگ رحیمیان مسئول ضمن تشکر از همکاری تمامی نهادها و ارگان‌ها اذعان کرد: برگزاری اجلاسیه شهدا نیازمند مشارکت همه‌جانبه تمامی دستگاه‌ها بوده و مختص یک یا چند ارگان نیست از این‌رو باید میزان مشارکت‌ها و همکاری‌ها بیش از پیش باشد تا برنامه‌ای در خور شان شهدا برگزار کنیم.

مسئول ستاد کنگره سرداران و 1844 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این جلسه به تبیین و توجیه اجلاسیه و اهداف آن اشاره کرد و گفت: ایجاد فضای معنوی و ترویج روحیه شهادت و ایثار در جامعه امری مهم بوده که انتظار می‌رود تمامی ادارات در راستای تحقق این رسالت مهم همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

محمد نصیرزاده گفت: اجلاسیه شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد مهرماه 1395 با حضور مسئولان کشوری و استانی در یاسوج برگزار می‌شود.

کیان دهرابپور رئیس کارگروه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو شورای بسیج پزشکی به توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی و ریاست این دانشگاه در زمینه اجرای باشکوه و مساعدت در فعالیت‌های فرهنگی و بسیجی اشاره کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی به عنوان عضوی از این اجلاسیه تمام تلاش خود را در برگزاری هرچه باشکوه‌تر اجلاسیه خواهد کرد.

به گزارش فارس از یاسوج در این جلسه مسئولان سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی خود را جهت اجرای برنامه‌های بهداشتی و درمانی و فرهنگی در زمان برگزاری اجلاسیه شهدای استان اعلام کردند و بر اجرای برنامه‌های کیفی و کمی و تاثیرگذار و ماندگار تاکید داشتند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار یکشنبه 13 دی 1394 ، کد مطلب : 13941013000120 : www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین