پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۶۹۹
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵
بوشهر که قطب فوتبال ایران در دهه ۵۰ و ۶۰ محسوب می‌شد و در سال‌های اخیر هم ستاره‌های بزرگی، چون مهدی طارمی و مهدی قائدی و محمد محبی و حسین ماهینی و... را به جهان فوتبال معرفی کرده است، اکنون در بدترین شرایط فوتبالی خود قرار داشته و وضعیت تیم‌های فوتبال مطرح استان، روزبه روز بدترمی‌شوند. حمایت چند هزار میلیارد تومانی هلدینگ خلیج‌فارس از استقلال تهران و خرید ۸۵درصد سهام این باشگاه، موجی از ناامیدی را بین باشگاه‌های بوشهری وورزشکاران و علاقه‌مندان وهواداران ورزش فوتبال در این استان فوتبال‌خیز ایجاد کرده و باعث شده تعدادی از فعالان ورزشی و همچنین مسئولان استان بوشهر خواستار قطع همکاری هلدینگ خلیج‌فارس با استقلال تهران و حمایت از تیم‌های استان شوند.

شعارسال: شاهین بوشهر که به عنوان یکی از پرطرفدارترین تیم‌های کشور، سال گذشته تا مرز انحلال هم پیش رفت، الان حال و روزش فرقی با یک تیم منحل شده ندارد و البته از آن بدتر، وضعیت تیم ریشه‌دار و قدیمی ایران‌جوان بوشهر است که در لیگ دسته سوم آزادگان دست و پا می‌زند! این وضعیت اسفناک تیم‌های بوشهری در فوتبال ایران است. بوشهر که قطب فوتبال ایران در دهه ۵۰ و ۶۰ بود و در سال‌های اخیر هم ستاره‌های بزرگی، چون مهدی طارمی و مهدی قائدی و محمد محبی و حسین ماهینی و... را به جهان فوتبال معرفی کرده‌اند، اکنون در بدترین شرایط خود هستند و روزبه روز بدترمی‌شوند. به همین دلیل حمایت چند هزار میلیارد تومانی هلدینگ خلیج‌فارس از استقلال تهران و خرید ۸۵درصد سهام این باشگاه، موجی از ناامیدی را بین باشگاه‌های بوشهری و ورزشکاران و علاقه‌مندان وهواداران ورزش فوتبال در این استان فوتبال‌خیز ایجاد کرده و باعث شده تعدادی از فعالان ورزشی و همچنین مسئولان استان بوشهر خواستار قطع همکاری هلدینگ خلیج‌فارس با استقلال تهران و حمایت از تیم‌های استان شوند.

هلدینگ خلیج‌فارس زیر تیغ اعتراض کم توجهی به فوتبال بوشهر و حمایت چند هزار میلیاردی از استقلال

 

از جمله معترضان خرید سهام باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج‌فارس، ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی است. او در این باره گفت: بخش عمده‌ای از شرکت‌ها و سرمایه‌های هلدینگ خلیج‌فارس در استان بوشهر است. درواقع تمام دود و آلایندگی و بیماری این صنایع برای بوشهری‌هاست و درآمد وپول آن درجیب این تیم و سلبریتی‌های تهرانی است و این یک ظلم آشکار است. به همین دلیل از شخص رئیس جمهور و مدیران ارشد کشور انتظار داریم به این موضوع ورود کرده و با متوقف کردن این روندغیرقانونی وناعادلانه جلوی هدررفت بیت‌المال رابگیرند. آیت‌ا... غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده، ولی فقیه در استان وامام‌جمعه بوشهر نیزمعتقد است صنعت نفت باید به مسئولیت اجتماعی خود عمل کند و از محیط پیرامونی حمایت لازم را داشته باشد: پتروشیمی‌ها باید نگاهی عادلانه داشته باشند و زمانی که دود و آلودگی باعث بیماری مردم منطقه شده، بودجه لازم را برای توسعه و پیشرفت استان و حمایت از باشگاه‌های ورزشی استان تامین کنند. عمل به مسئولیت اجتماعی از وظایف صنعت نفت و گاز و پتروشیمی است و هیچ‌گونه کم‌کاری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

از جمله مصادیق بی‌توجهی به مسئولیت‌های اجتماعی صنایع در استان بوشهر وضعیت بد مدارس فوتبال این استان است که به دلیل ضعف بنیه مالی، حال و روز خوبی ندارند و نیازمند حمایت مسئولان هستند. همین موضوعات صدای اعتراض مردم بوشهر را بالا برده است. آن‌ها معتقدند در صورت تداوم این وضعیت، بیشترین ضرر را مردم بوشهر و باشگاه‌های ورزشی این استان متحمل می‌شوند. در واقع مردم و مسئولان در بوشهر واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس را ظلم در حق ورزش این استان می‌دانند و روی همین اصل خواهان قطع همکاری این هلدینگ با باشگاه استقلال هستند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت جام جم، تاریخ انتشار: -، کدخبر: 232672، jamejamdaily.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین