پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۴۴۷
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸
طرح غنی سازی اوقات فراغت با حضور سه هزار دانش آموز در ۱۵ پایگاه فرهنگی شهرستان رودسر آغاز شد.

شعار سال: طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان با حضور معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان، رئیس اداره آموزش و پرورش، امام جمعه و جمع زیادی از دانش آموزان رودسر چهارشنبه در کانون شهید جعفریان این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم معاون پرورشی- فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش گیلان گفت: طرح اوقات فراغت در استان گیلان با ۸۰۰ پایگاه و حضور ۱۱۰هزار دانش آموز پیش بینی شده است.

جابر اخلاقی با بیان اینکه کلاس ها عمدتا در زمینه فرهنگی، هنری و ورزشی است، تصریح کرد: برگزاری منسجم و هدفمند طرح اوقات فراغت، نقش مهمی در هدایت نسل جوان به مسیرهای درست آموزشی دارد.

در ادامه رئیس اداره آموزش و پرورش رودسر نیز با اشاره به برگزاری طرح اوقات فراغت تابستانی در ۱۵ پایگاه فرهنگی این شهرستان اظهار کرد: طرح اوقات فراغت دانش آموزان این شهر با مشارکت سه هزار دانش آموز برگزار می شود.

قربان احمدی برگزاری کلاس های علمی، فرهنگی و ورزشی را از مهمترین برنامه های کلاس های تابستانی اعلام وتصریح کرد: علاوه بر این طرح، اجرای طرح «هجرت» و طرح ابتکاری «دیدار» در قالب برنامه های متنوع ورزشی و هنری در دستور کار است.

وی افزود :پیش بینی می شود ۸۰ درصد دانش آموز در این طر ح حضور داشته باشند.

حجه السلام والمسلمین تقی روحانی امام جمعه رودسر نیز اظهار کرد: باید از فرصت آموزشی طرح اوقات فراغت نهایت بهره را برد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 14 تیر 1396، کد مطلب: 4022489:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین