پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۵۵۶
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
رئیس تبلیغات اسلامی مهدیشهر، با بیان اینکه ۹۵ دوره آموزشی اوقات فراغت در این شهرستان در حال برگزاری است، گفت: این کلاس ها از دهم تیرماه آغاز و تا ۴۰ روز ادامه دارد.

شعار سال: حجت الاسلام مصطفی تقوی درباره فعالیت های تبلیغات اسلامی مهدیشهر در تابستان جاری، بیان کرد: برنامه‌های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در قالب طرح اعزام و استقرار توسط روحانیان مستقر و مبلغان اعزامی تحت عنوان کلاس‌های بوستان معرفت ویژه نوجوانان و هسته‌های فرهنگی جوان ویژه جوانان در سطح مساجد، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، حسینیه‌ها و سایر مراکز وابسته شهری و روستایی از ۱۰ تیرماه آغاز و تا ۲۰ مردادماه سال جاری اجرا می‌شود.

وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی مهدیشهر در راستای انجام رسالت‌های خود در اوقات فراغت قریب به ۱۰۰ برنامه‌های متنوع و اثربخش را با استفاده از محتوای آموزشی «ره توشه راهیان نور» و با سرفصل‌ها و موضوعات مطرح شده از قبیل برگزاری کلاس‌های قرآنی و آموزه‌های دینی و اعتقادی، اخلاقی و تربیتی، سبک زندگی اسلامی و جنگ نرم و اجرای گفتمان‌های دینی، عفاف و حجاب، آسیب‌های اجتماعی، جوانان و ... برگزار می کند.

رئیس تبلیغات اسلامی مهدیشهر، درباره محتوای کلاس های آموزشی طرح اوقات فراغت این شهرستان، گفت: جوانان و دینداری در عصر ارتباطات و فضای مجازی، جوانان و خودباوری، هویت دینی و فرهنگی، نقش جوانان در اقتصاد مقاومتی، ایثار و شهادت، مطالعه و کتاب‌خوانی و برگزاری اردوهای زیارتی و گردشگری و ... از دیگر موضوعاتی هستند که با مشارکت روحانیان مستقر و مبلغان اعزامی در فصل تابستان اجرا می‌شود.

تقوی بیان کرد: هدف از اجرای برنامه‌های فراغتی جوانان و نوجوانان در ایام تابستان نهادینه کردن باورها و آموزه‌های دینی و اخلاقی و آشنایی مخاطبان با فرهنگ ناب اسلامی به منظور ایجاد نشاط و شادابی برای پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی قشر جوان و نوجوان به‌ویژه در حوزه فضای مجازی است.

وی در پاسخ به سوالی با موضوع ساماندهی وضعیت مداحان در مهدیشهر نیز افزود: این شهرستان ۱۳۰مداح دارد که اطلاعات ایشان در سامانه ثبت اطلاعات مداحان تبلیغات اسلامی کشور موسوم به طوبی ثبت شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی مهدیشهر نقش مداحان در پاسداری از ارزش های معنوی ائمه اطهار (ع) را معرفت بخشی به مردم نسبت به دینی اسلام، گسترش و ترویج معارف و فرهنگ اهل بیت (ع) در اهمیت جامعه مهم برشمرد و افزود: مداحان و ذاکران معصومان (ع) به تعبیر مقام معظم رهبری آتش به اختیاران حوزه دین ومعارف اسلامی به‌ویژه عرصه مداحی وستایشگری هستند.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29 تیر 1394، کد مطلب: 4036297:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین