پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۸۶۶
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت:‌ وزارت ورزش و جوانان با تشکیل خانه جوان در استان‌ها و شهرستان‌ها و برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت این قشر قدم‌هایی برداشته است.

شعار سال: محمدرضاداورزنی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک با تشکل‌های مردم نهاد استان اردبیل اظهار داشت:تمام امور سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و مسائل دیگرآینده بر عهده جوانان است و جامعه فردای ما با کار و کوشش آنها پایه‌گذاری می‌شود.

سرپرست فدراسیون والیبال افزود: جوانان به دلیل نیروی جسمی بیشتر فعالیت بیشتری در ورزش دارند و ورزش برای جوانان کارکرد آموزشی داشتهو سبب حضور افرادی با سلامت جسم و روان در جامعه می‌شود که متعاقبا حضور جوانان سالم و بانشاط اوضاع اقتصادی را بهبود می‌بخشد و کسب قهرمانی‌های مختلف سبب افتخار، بالا رفتن پرچم کشورمان و نمایش وجه خوبی از ایران می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه یک جوان ورزشکار الگوی مناسبی از نظر اعتقادات ملی و فرهنگی برای کودکان و نوجوانان است، دولت وظیفه دارد بیشترین امکانات و سرمایه‌گذاری را از لحاظ اقتصادی، آرامش روحی، رفاه و غیرهدر اختیار آنها بگذارد تا با امید و نشاط به خدمتگذاری در کشورشان بپردازند که در این راستا وزارت ورزش و جوانان با تشکیل خانه جوان در استان و شهرستان‌ها و برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت این قشر قدم‌هایی برداشته است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی انتخابی مردان جهان به میزبانی اردبیل گفت: خیلی خوشحالیم که بانوان در این شهر توانسته‌اند با ورود به سالن به تماشای این مسابقات بپردازند و تا حدی به مطالبات خود دست یابند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این نشست اظهار کرد: سازمان‌های مردم نهاد استان با برنامه‌ریزی‌های خوب خود توانسته‌اند با کمک استاندار اردبیل گام‌های موثری بردارند.

ایوب بهتاج افزود: انجمن دیده‌بان طبیعت سبز در نیم فصل امسال که میزبانی مسابقات والیبال امیدهای آسیای زیر 23 سال را داشتیم توانسته مسیر فرودگاه اردبیل تا جاده شهرستان سرعین را پاکسازی کند.

وی از آئین نذر کتاب انجمن خورشید سبز مهر امید آرتا که نزدیک سه سال شروع به فعالیت کرده و توانسته است به صورت کاروان اهدای کتاب در دورترین و محروم‌ترین روستاهای استان این طرح را عملیاتی کنند تجلیل کرد و گفت:در حال حاضر40 تشکل در حوزه‌های مختلف در استان اردبیل فعالیت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیلاز اجرای طرح سلامت توسط موسسه طلایه‌داران علم و دانش به صورت دوره‌ای که در شهرستان‌ها در حال اجرا است خبر داد و تصریح کرد: فاز نخستاین طرح به مدت 10 روز در شهرستان نیر و هیر برگزار شد و فاز دوم آن در شهرستان نمین در حال برگزاری است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 22 مرداد 96، کد مطلب: 1490283:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین