پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۹۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در راستای گرامیداشت هفته جوان امسال بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح استان برگزار شده و جوانان در قالب سازمان‌های مردم نهاد متولی برگزاری برنامه‌های مختلف هستند.

شعارسال: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در راستای گرامیداشت هفته جوان امسال بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح استان برگزار شده و جوانان در قالب سازمان‌های مردم نهاد متولی برگزاری برنامه‌های مختلف هستند.

بهرام آقاخانی صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کوثر اظهار داشت: جوانان سرمایه آینده کشور هستند و اداره کل ورزش و جوانان به مسائل و مشکلات جوانان اهتمام جدی دارد و تلاش می‌کند تا با برنامه‌ریزی مناسب زمینه‌ساز اجرای برنامه‌های مناسب در حوزه جونان شده و مشکلات در این حوزه را کاهش دهد.

وی از برگزاری برنامه‌های مختلف همزمان با هفته جوان در سطح استان اردبیل خبر داد و افزود: در راستای گرامیداشت هفته جوان امسال بیش از 300 برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح استان برگزار خواهد شد و جوانان در قالب سازمان‌های مردم نهاد متولی برگزاری برنامه‌های مختلف خواهند بود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به مهمترین برنامه‌های هفته جوان بیان کرد: برنامه‌هایی شامل تجلیل از جوانان برتر و نخبه، دیدار جوانان با نماینده ولی فقیه و فرمانداران و نشست مشترک جوانان و مسئولان از مهمترین برنامه‌های هفته جوان در سطح استان است.

آقاخانی تصریح کرد: آغاز هفته جوان مصادف است با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و از تاریخ 8 تا 15 اردیبهشت امسال شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف و متنوع در سطح استان خواهیم بود و تلاش و جدیت بر این است تا زمینه حضور حداکثری جوانان را در این برنامه‌ها فراهم آوریم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از افتتاح سالن ورزشی روستای سنگ‌آباد تا پایان سال خبر داد و گفت: آخرین وضعیت این پروژه بررسی شد که امیدواریم با پیگیری‌ها و بازدیدها در جریان روند احداث سالن قرار بگیریم و با در اختیار گذاشتن اعتبارات لازم بتوانیم حداکثر تا آغاز هفته دولت امسال این پروژه را به اتمام برسانیم.

محمدصادق محمدی، سرپرست فرمانداری شهرستان کوثر نیز در این جلسه با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده در گرامیداشت هفته جوان در شهرستان اظهار کرد:‌عمده مشکل جوانان منطقه اشتغال بوده که برای رفع این مشکل دولت در سال جدید اهتمام جدی داشته که امیدواریم در شهرستان کوثر نیز در این زمینه اقدامات مناسب و شایسته‌ای انجام شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 21 فروردین 1397، کدخبر: 1696820 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
ورزش و تفریحات سالم میتونه جوانانم رو از گزند انحرافات ایمن نگه ذداره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین