پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۸۳۳
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
جلسه مشترک گروه سرمایه‌گذار ترک با فرماندار و شهردار سرعین و تشکل‌های گردشگری استان اردبیل برگزار شد

شعار سال: ظهر امروز عاطف ناصری در جلسه‌ای که با حضور تشکل‌های حوزه گردشگری در فرمانداری شهرستان سرعین برگزار شد با اشاره به اولویت حمایت از سرمایه‌گذران بویژه سرمایه‌گذاران خارجی اظهار کرد: حمایت از بخش خصوصی در دستور کار کلیه مدیران شهرستان سرعین قرار دارد.

فرماندار سرعین افزود: آماده همکاری همه جانبه با سرمایه‌گذار ترکیه در حوزه گردشگری و انرژی‌های نو هستیم و قرار شد در ماه‌های آینده با هیأتی سفری به ازمیر ترکیه داشته باشیم تا سرمایه‌گذاری‌های این شرکت را از نزدیک مشاهده و بررسی کنیم.
علی آیدین سرمایه‌گذار بخش خصوصی ترکیه‌ای نیز گفت: ضمن بازدید از شهر سرعین با وجود نعمت‌های خدادادی آب‌های گرم و ظرفیت عظیم گردشگری در این منطقه، آماده هر گونه همکاری در زمینه ساخت هتل‌های 5 ستاره و بهره‌گیری از انرژی‌های نو هستیم.
وی ضمن درخواست از مسؤولان شهرستان برای بازدید از مراکز و کارخانجاتی که توسط این شرکت ساخته شده، تصریح کرد: پتانسیل‌های شهر سرعین درواقع نعمتی است که امیدواریم با حمایت‌های دولت ایران ضمن احداث مجموعه های گردشگری زمینه حضور دیگر سرمایه‌گذاران ترکیه به سرعین را فراهم سازد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار شهریور 96، کدمطلب:13960609000965، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین