پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۳۲۱
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
استاندار زنجان گفت: خوشبختانه فرهنگ حمایت از بخش خصوصی در استان زنجان فراگیر شده و سرمایه گذاران با علاقمندی و با احساس امنیت دراستان ورود پیدا می کنند.

شعار سال: اسدالله درویش امیری ظهر چهارشنبه در دیدار با کار کنان سازمان صنعت، معدن تجارت استان، افزود: بدون تردید موفقیت یک سازمان مرهون تلاش همه مجموعه است و اگر مدیر لایق باشد ولی زیر مجموعه کفایت لازم را نداشته باشدسازمان متبوعه در پیشبرد برنامه ها موفق نمی شود.

وی اظهار کرد: اگر مدیر سازمان فعال باشد بدنه آن سازمان هم به روز بوده و فعالیت های خود را به خوبی انجام می دهد.

استاندار زنجان گفت: سازمان صنعت و معدن وتجارت استان زنجان در جشنواره استانی شهید رجایی رتبه اول را به خود اختصاص داده است و در سطح کشور هم در بین سازمان های صنعت ، معدن وتجارت رتبه برتر را کسب کرده که این مهم به نوبه خود خیلی با ارزش است.

درویش امیری تاکید کرد: متاسفانه در دولت گذشته وضعیت سازمان صنعت و معدن وتجارت استان زنجان خوب نبوده و شرایط بسیار سخت و دشواری را داشته است ولی دردولت تدبیر و امید این سازمان روند رو به رشدی را داشته است.

وی گفت: دولت تدبیر و امید دولت گذشته را با رکود تحویل گرفته بود ولی امروز استان زنجان در بخش جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی و ایجاد اشتغال بسیار خوب درخشیده و طرح های اقتصادی خوبی در استان به بهره برداری رسیده است.

استاندار زنجان ابراز کرد: بخش صنعت و معدن یکی از شاخص ترین بخش ها در توسعه استان زنجان است و دراین بخش استان زنجان در برنامه ششم وضعیت خوبی را داشتهو اقدامات خوبی انجام گرفته و در دست اجرا است.

درویش امیری گفت: در برنامه ششم بخش صنعت ، معدن و کشاورزی شاخص ترین محور توسعه تعریف شده استو در این محور به توسعه و پیشرفت وارتقای استان و ایجاد اشتغال متمرکز شدهوتحقق این امر مهم نیازمند همکاری و تلاشهمه زیر مجموعه سازمان صنعت و معدن است.

وی تصریح کرد: سازمان صنعت و معدن مهمترین بخش برای جذب سرمایه گذار و به تبع ایجاد اشتغال و تولید است و باید کارشناسان و روسای این سازمانبا روی خوش با سرمایه گذاران برخورد کنند چرا که بی تفاوتی و برخورد نامناسب داشتن باسرمایه گذار باعث می شود سرمایه گذار در استانی دیگر سرمایه گذاری کند.

درویش امیری ابراز کرد: خوشبختانه فرهنگ حمایت از بخش خصوصی در استان زنجان فراگیر شده و جا افتاده است و سرمایه گذاری با علاقمندی و با علاقه و با احساس امنیت در این استان در بخش صنعت و معدن و کشاورزی سرمایه گذاری می کند و هر چقدر با سرمایه گذار با محبت برخورد کرد ورود سرمایه گذار به استان بیشتر می شد.

استاندار زنجان گفت: باید تمام دستگاه های خدمات رساننسبت به ورود و جذب سرمایه گذار تلاش کنند و در ایجاد اشتغال و توسعه صادرات استانموثر واقع شوند و در این میانسازمان صنعت و معدن در خط مقدم قرار دارد و تولیدات استان نباید در استان بماند و باید صادر شود.

درویش امیری ابراز کرد: سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان در بحث جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال خوب عمل کرده ولی باید بیشتر از این تقویت شود.

استاندار زنجان عنوان کرد: با کوچکترین تلخی سرمایه گذار استان را ترک می کند و اگر با سرمایه گذار برخورد بدی شود و سرمایه گذاری صورت نگیرد جلوی توسعه وفرصت های اشتغال استان گرفته می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 26 مهر 96، کد مطلب: 4117800:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین