پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۲۴۳
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
مسئولان استان اردبیل در حوزه‌های اقتصادی و صنعتی با معاون سفیر استرالیا در کشورمان در محل اتاق بازرگانی اردبیل دیدار و رایزنی های دوجانبه ای را انجام دادند .

شعار سال: در این نشست که با حضور عضو هیئت رئیسه اتاق ایران و رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل، معاونان و مدیران ارشد اتاق اردبیل و همچنین مدیران اجرایی استان اردبیل برگزار شد، مدیرکل امور اقتصادی استانداری اردبیل به توانمندی های مختلف این استان در بخش‌های کشاورزی، گردشگری و صنعتی اشاره کرد و اظهار داشت: طرح های توسعه ای در این سه بخش در حال اجراست که با به ثمر رسیدن آنها امکان صادرات به کشورهای مجاور فراهم می‌آید .

ارژنگ عزیزی افزود: ما از توسعه روابط با کشورهای مختلف استقبال می‌کنیم و بر این بارویم اردبیل می‌تواند بارانداز صادرات برای کشورهای آسیایی میانه، حوزه قفقاز و روسیه باشد .

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل نیز با برشمردن هشت عنوان مزیت برای حضور سرمایه گذاران خارجی در اردبیل خاطرنشان کرد: ثبت شرکت برای اتباع خارجی بدون هیچگونه مشکلی انجام شده و برای کلیه سرمایه گذاران و بنگاه آنها پروانه اقامت سه ساله صادر می شود .

هاشم مظفری اضافه کرد: برای سرمایه گذاران خارجی امکان تملک زمین به اسم آنها، تضمین در قبال ثبت مالکیت و همچنین تضمین برای حفظ سرمایه آنها و تبادلات بانکی و تامین امنیت کامل برای کلیه سرمایه گذاران خارجی و برخورداری از برخی معافیت های مالیاتی و گمرکی در نظر گرفته شده است .

وی گفت: هشت طرح الویت دار و بیش از 106 طرح در قالب سی دی آماده شده که سرمایه گذاران خارجی می توانند در این حوزه مشارکتی جدی داشته باشند .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 18 مرداد 96 کد مطلب: 965-4790-5:www.ardabil.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین