پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۶۵۴
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با بهره‌برداری از شش مجتمع بین‌راهی در استان تعداد مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در استان اردبیل به ۱۸ باب افزایش می‌یابد.

شعار سال: علی رحمتی صبح امروز در آئین بهره‌برداری از مجتمع خدماتی رفاهی در سرعین اظهار داشت: در حال حاضر 12 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان اردبیل فعالیت می‌کند وعملیات احداث شش مجتمع خدماتی رفاهی در حال اجراست و 17 مورد دیگر نیز مراحل استعلام را سپری می‌کنند.

وی با اشاره به افتتاح 700 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و در حال احداث بودن 387 مورد در سراسر کشور تصریح کرد: عملیات احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی گنج پدر سال گذشته با مساحت عرصه 16 هزار و 500 متر مربع آغاز و برای ساخت و تجهیز آن که در فاز نخست برای 25 نفر اشتغالزایی کرده بیش از چهار میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: این مجتمع که در کیلومتر دو محور سرعین به اردبیل واقع شده شامل رستوران، جایگاه سوخت،نمازخانه، محوطه‌سازی و سرویس‌های مناسب بهداشتی برای رفاه حال و آسایش بیشتر مسافران و ترددکنندگان جاده است.

رحمتی با بیان اینکه استان اردبیل با داشتن 37 منطقه نمونه گردشگری، هزار اثر تاریخی ثبت شده ملی و یک اثر ثبت شده جهانی سالانه پذیرای بیش از نه میلیون نفر مسافر و گردشگر از سراسر ایران اسلامی و سایر کشورهاست، گفت: سازمان راهداری برای رفاه حال مسافران و هموطنان ایجاد و احداث مراکز خدماتی رفاهی را با کمک بخش خصوصی در دستور کار خود قرار داده و در میدان اقدام و عمل به معنای حقیقی کلمه از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد:ارائه خدمات متمرکز در مراکز خدماتی بین راهی سبب افزایش ضریب ایمنی، کاهش تصادفات رانندگی با قطع جریان‌های ترافیکی، اتلاف وقت، گسترش فرهنگ نماز و اشتغال‌زایی می‌شود.

در این مراسم معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار اردبیل نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنــر گفت: امروز وظیفه همه مسئولان و مدیران نظام اسلامی خدمت بی منت با روحیه جهادی و انقلابی به مردم است تا بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را در زمینه اهداف اقتصاد مقاومتی محقق سازیم.

اقبال عباسی با اشاره به افتتاح 324 طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در استان اردبیل افزود: برای رشد و توسعه همه جانبه استان باید به شکل عملی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با ایجاد زیرساخت‌های مناسب حمایت کنیم تا زمینه تولید و اشتغال بیش از پیش فراهم شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 8 شهریور 96، کد مطلب: 1505837: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین