پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۵۲۰
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
فرماندار سرخه با تأکید بر اینکه خانه‌های ورزش روستایی در سرخه تجهیز می‌شوند گفت: برنامه‌های ورزشی ویژه اوقات فراغت تابستانه در محل خانه‌های ورزش روستایی برگزار می‌شود.

شعار سال: علی مویدی زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون چهار خانه ورزش روستایی در برخی مناطق سرخه به بهره‌برداری رسیده است که این خانه‌ها ظرفیت مهمی را برای برگزاری برنامه‌های ستاد اوقات فراغت جوانان در تابستان ایجاد کرده است.

وی با اشاره به برخی برنامه‌های ورزشی در ستاد اوقات فراغت سرخه خاطرنشان کرد: اجرای این برنامه‌ها در مناطق محروم و کم‌بهره شهرستان سرخه در دستور کار قرار دارد.

فرماندار سرخه با تأکید بر لزوم افزایش امکانات تفریحی و رفاهی در مناطق محروم یادآور شد: روستاهای بیابانک، آوانه، عبدل‌آباد و ایج در این شهرستان صاحب خانه‌های ورزش روستایی شدند که تکمیل تجهیزات این خانه‌ها در دستور کار دولت قرار دارد.

وی با بیان برخی زیرساخت‌های موجود در این شهرستان افزود: توسعه و گسترش خانه‌های ورزشی روستایی و امکانات تفریحی این مناطق در اولویت اهداف دولت قرار دارد.

مویدی زاده ورزش را یک عامل اساسی برای حفظ جوانان از هجمه‌های فرهنگی دشمنان دانست و گفت: راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی و ایجاد امکانات رفاهی در روستاها از مهاجرت مردم روستانشین به شهرها نیز جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه روستاها مرکز تولید و اشتغال پایدار هستند اذعان کرد: حفظ جمعیت مردم روستانشین یکی از برنامه‌های شاخص دولت در راستای تقویت زیرساخت‌های موجود برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار سرخه خاطرنشان کرد: جوانان سرمایه‌های این کشور هستند و باید برای حفظ سلامت اخلاق آنان و تربیت نیروهای تراز اول انقلابی کوشا باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 5 مرداد 96، کد مطلب: 1475753:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین