پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۲۰۶
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
نمایندگان مجلس استان اصفهان در مجمع سالیانه هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان تاکید ویژه‌ای بر توسعه ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی داشته و بر لزوم اختصاص سهمی از واحدهای صنعتی به ورزش همگانی و روستایی تاکید کردند.

شعار سالحسن کامران منتخب مردم اصفهان در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی شامگاه شنبه در مجمع سالیانه هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان اظهار داشت: ورزشکاران ما در روز قدس پیشاپیش مردم دیگر حضور پر شوری در راهپیمایی خواهند داشت علاوه بر این باید گفت دین اسلام توجه ویژه‌ای به امر ورزش دارد.

وی با اشاره به این که امام (ره) و مقام معظم رهبری نیز جایگاه مناسبی را در امر ورزش متصور شده‌اند، تصریح کرد: امیدواریم واحد‌های صنعتی سهمی را برای ورزش همگانی و روستایی قرار دهند. اعتبارات وزارتخانه محدود است اما اگر بودجه به صورت یک درصد و کامل عمل شود بسیار راه گشاست.

منتخب مردم اصفهان در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: امیدواریم تبعیض در ورزش، از ریشه حل شود. سرانه مطلوبی در ورزش وجود ندارد که امیدواریم در بودجه، سرانه ورزش را تقویت کنیم و بایستی با توجه به مشکلات جوانان در روستاها کارهای موثری در این زمینه انجام پذیرد. در روستاها استعدادهای خوبی در ورزش وجود دارد و امیدواریم فضاهای باقی مانده با توجه به اعتبارات تکمیل شود.

آماده میزبانی جشنواره "حرکت و برکت" در شهرستان مبارکه هستیم

زهرا سعیدی، نماینده مردم مبارکه در مجلس شواری اسلامی در این مجمع به بحث اختصاص 27 دهم درصد از مالیات بر ارزش افزوده در امر ورزش اشاره کرد و اظهار داشت: فرهنگ اصیل و انتقال بین نسل‌ها توسط روستاییان صورت می‌گیرد و در طول زمان کارهای موثری در روستاها انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: ابر بحران کشور بیکاری است و یک روش برای تخلیه انرژی به خصوص در قشر جوان، ورزش است. تمام هزینه‌ها در ورزش منفعت است و با توجه به کم و کاستی‌ها اگر دست یک جوان گرفته شود اجر دنیوی و اخروی دارد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، گفت: آماده میزبانی جشنواره "حرکت و برکت" در شهرستان مبارکه هستیم و با توجه به محرومیت ورزش بانوان امیدواریم توجه بیشتری به ورزش این قشر شود. مشکل دیگر ضعف در اطلاع رسانی است که بایستی از طریق صدا و سیما پیگیری شود.

رسیدن به هر کاری نیازمند همکاری و همفکری است

سمیه محمودی، نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی نیز در این مجمع اظهار داشت: برای ورزش اهمیت زیادی قائل هستیم و زمانی که از همه اقشار صحبت می‌کنیم از آسیب‌ها و مشکلات جامعه بحث می کنیم.

وی تصریح کرد: ورزش‌های روستایی در حفظ فرهنگ‌ها بسیار با اهمیت است و از جایگاه بالایی در میان سایر ورزش‌ها برخوردار است و توسعه این ورزش بایستی مورد توجه قرار بگیرد.

عضو هیئت رئیسه هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی گفت: نگه داشتن سنت‌ها بسیار ارزشمند است همچنین تکمیل کارها در بخش ورزش در شهر، روستا و عشایر از ارزش بالایی برخوردار است و در برنامه ششم توجه ویژه‌ای به ورزش شده و شرایط مالی بایستی بهتر از سال های گذشته شود.

وی به بحث مالیات اشاره کرد و بیان کرد: در امور مالیاتی و مشکلات مربوط به این بخش آمادگی لازم را داریم و در استان ظرفیت خوبی برای ما جهت ارتباط با روسای هیئت‌ها وجود دارد.

محمودی ادامه داد: رسیدن به هر کاری نیازمند همکاری و همفکری است و استان اصفهان نیز ظرفیت بسیار خوبی دارد. استان اصفهان 20 نماینده دارد و بازوی توانمندی برای استان است. همچنین در شهرضا و دهاقان تلاش‌های بسیار خوبی در ورزش روستایی شده است و عناوین مختلفی نیز کسب کرده‌ایم. این ورزش ها نیازمند به حمایت است که شادی خوبی را در کنار کمبود امکانات برای مردم در شهرستان به وجود می‌آورد.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایجاد خانه های ورزش از دیگر حرکات موثر در ورزش‌های بومی و محلی است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 14 خرداد 96، کدمطلب:1427321، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین