پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۷۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی کشور گفت: با وجود مدیریت جدید روزهای خوبی در انتظار این استان است .

شعار سال: امیر مجد آرا در مجمع عمومی سالانه که در یاسوج برگزار شد گفت:شورای راهبردی برنامه های خوبی تهیه کرد که در نتیجه درصد حضور مردم در عرصه ورزشهای همگانی از 6 درصد به 21 درصد رسید.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری همین موضوع ترویج ورزشهای همگانی بود که خوشبختانه توانستیم در دو سال گذشته شاهد رشد خوبی در این زمینه باشیم.

وی با بیان اینکه شعار جهانی امسال در ورزشهای همگانی (مادران عمود خیمه ورزش همگانی هستند )انتخاب شده که با توجه به نقش و اهمیت حضور مادران در عرصه ورزش همگانی و ترویج آن این ضعار انتخاب شد است.

مجدآرا تاکید کرد در سال 95 بانوان بیشترین آمار را در سطح تمامی فدراسیونها داشتند همچنین در بحث آموزش به روز ، رتبه ممتاز و اول را داشتند.

وی یادآور شد بالاترین آمار کارآفرینی ورزشی نیز مروبوط به فدراسیون ورزشهای همگانی بوده است.

در این نشست مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز با اشاره به حضور شهردار سی سخت در این نشست به عنوان رئیس هیات ورزشهای همگانی گفت: امیدواریم با همراهی و علاقه شهردار به اقدامات ورزشی بتوانیم شهر سی سخت را به نماد و برد ورزشهای همگانی استان تبدیل کنیم.

علوی ادامه داد: در کشور نیز با توجه به موقعیت جغرافیایی و نعمت های خدادادی و همچنین استعدادهای ورزشی لبه دنبال این هستیم این استان به عنوان پایلوت ورزش همگانی معرفی شود.

وی همچنین از ایجاد ستاد بازیهای آسیایی جاکارتا در استان خبر داد و یادآور شد در این ستاد ورزشکاران استان که شانس حضور در اردوهای تیم ملی و کسب عنوان و قرار گرفتن رو سکو را دارند شناسایی و حمایت می شوند.

علوی گفت: توسعه ورزش همگانی می تواند به اقتصاد مقاومتی کمک کند . همینکه افراد کمتر از دارو استفاده کنند و سلامتی بالا برود خود ارزش است.

وی ادامه داد: توسعه ورزش همگانی می تواند به توسعه زیرساختهای ورزش و در نتیجه توسعه ورزش قهرمانی نیز منجر شود.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از سایت کهکیلویه و بویر احمد، تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1396، کد مطلب : ۵۶۱۷۵۴: www. k-b. ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
0
0
نه لزوما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین