پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۶۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۱
رئیس سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی گفت: کمیته ملی المپیک 16 سهمیه برای دوومیدانی در نظر گرفته است اما به شرطی که ورزشکاران بتوانند ورودی تعیین شده را کسب کنند چرا که قرار نیست به مسابقات به این مهمی توریست اعزام کنیم .

شعارسال: تیمور غیاثی عضو سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی  درباره سهمیه‌ای که کمیته ملی المپیک به دوومیدانی برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا اختصاص داده است، گفت: کمیته ملی المپیک 16 سهمیه برای دوومیدانی در نظر گرفته است که هر کسی بتواند رکوردی که سازمان تیم های ملی برای آنها درنظر گرفته است را به دست بیاورد جواز حضور در بازی های آسیایی جاکارتا را به دست می آورد. در واقع تعداد نفرات اعزامی به بازی های آسیایی 16 ورزشکار است البته به این شرط که آنها بتوانند رکوردی که ما برای آنها در نظر گرفتیم را ثبت کنند.

وی گفت: در حال حاضر موضوعی که برای همه ما مهم است اینکه ورزشکاران رکوردهای که ما در نظر گرفتیم را به ثبت برسانند تا جواز حضور در جاکارتا را به دست بیاورند. رکوردهایی هم که ما برای آنها در نظر گرفته‌ایم اگر بتوانند ثبت کنند به طور حتم در جاکارتا به مدال خواهند رسید.از بین سهمیه ای که کمیته ملی المپیک برای دوومیدانی کاران در نظر گرفته است هر ورزشکاری ورودی را می تواند به دست بیاورد و فرقی هم بین خانم و آقا هم وجود ندارد. این گوی و میدان است و باید ورزشکاران خودشان را نشان بدهند.

غیاثی در پاسخ به اینکه سهمیه ورودی برای دوندگان خانم سختگیرانه است؛ عنوان کرد: ما هیچ تفاوتی برای ورزشکاران قائل نیستیم وهمانطور که گفتیم در بازی های آسیایی جایی برای حمایت نیست و در این میدان بزرگ و حساس همه باید تلاش کنند تا بهترین نتیجه را کسب کنند.قرار نیست برای این مسابقات به این مهمی توریست اعزام کنیم و مطمئن باشید اگر دوومیدانی کاران در این مسابقات نتیجه خوب به دست نیاورند اولین کسانی که به ما انتقاد می کنند همین رسانه ها و خبرنگاران هستند. بنابراین کسانی اعزام می شوند که واقعا شانس مدال آوری آنها بالا باشد.در المپیک ریو ما 10 سهمیه داشتیم اما چه اتفاقی افتاد، هیچ نتیجه ای نگرفتیم و حتی ورزشکاران رکوردی های خودشان را هم نتوانستند در المپیک تکرار کنند. این شرایط باعث شده ما سختگیری هایمان بیشتر از قبل شود و برای هر مسابقه ای افرادی که شانس مدال آوریشان کم است را اعزام نکنیم.

مدیر سازمان تیم های ملی در ادامه تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هم از ما خواسته اند تا کسانی را که شانس کسب مدال دارند را اعزام کنند.‌در هر حال ورزشکارانی که می دانند شانس مدال‌آوری و کسب ورودی را ندارد بهتر است در این رقابت ها شرکت نکنند چرا که بازی های آسیایی شوخی بردار نیست و باید با تمام توان حضور پیدا کرد. در دوره قبلی مسابقات بازی های آسیایی تنها حدادی و لیلا رجبی که ایرانی الاصل هم نبود توانستند مدال آور باشند و این دوره نباید این اتفاق بیافتد و مدال آوری ورزشکاران بیشتر از قبل باشد.

غیاثی در پاسخ به اینکه چقدر امیدوار است دوومیدانی کاران سهمیه کامل را دریافت کنند، عنوان کرد: من خودم با توجه به تجربه ای که دارم فکر می کنم بین هشت تا ده سهمیه را ورزشکاران کسب کنند. البته که ما دوست داریم ورزشکاران همه 16 سهمیه را به دست بیاورند اما واقعا کار سخت و دشواری است.در مقابل هم اگر ورزشکاری رکورد لازم را به دست نیاورد به هیچ عنوان به بازی های آسیایی جاکارتا اعزام نخواهد شد. خانم های ما نسبت به آقایان ضعیف تر هستند اما با این حال آنها را هم حمایت می کنیم و امیدواریم بتوانند از این حمایت ها نهایت استفاده را ببرند.

مدیر سازمان تیم های ملی در پایان در مورد وضعیت ملی پوشان گفت: خدا را شکر همگی وضعیت خوبی دارند و در اردو به سر می برند و سخت تمرین می‌کنند.در پرتاب ما بهنام شیری بالای 62 متر رکورد ثبت کرده است که اگر در بازی های آسیایی این را تکرار کنند مدال او حتمی خواهد بود. در حال حاضر احسان حدادی در اروپا به سر می برد و ثمری هم به همراه یک مربی لهستانی در اردوها به سر می برد.تفتیان هم در فرانسه کار می کند و مقدم هم که در بلاروس اردو داشت. قنبرزاده هم در روسیه به همراه مربی خود تمرین می کند و مابقی هم در کیش هستند. خدا را شکر وضعیت همه ورزشکاران خوب است و امیدواریم که در جاکارتا هم به مدال خوش رنگ برسند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 28اردیبهشت1397 ، کدخبر: 389909: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
واقعا دمشون گرم! چرا هر مناسبتی میشه باید این همه بودجه بیخودی برای اعزام بی فابده خرج بشه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین