پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۳۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۷
خزانه دار کمیته ملی المپیک گفت:با حمایت وزارت ورزش و جوانان، دولت و مجلس شورای اسلامی و تلاش کمیته ملی المپیک، اعتبارات مناسب تری را برای سال 1397 در نظر گرفته می شود چرا که بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را در پیش داریم و نمی خواهیم فدراسیون های ورزشی دغدغه ای داشته باشند.

شعارسال: کیکاووس سعیدی در مورد مدیریت جدید کمیته ملی المپیک اظهار داشت: بعد از رای اعتماد اعضای محترم کمیته ملی اامپیک، دوره 4 ساله خود را به عنوان خزانه دار با ابلاغ رسمی رئیس کمیته آغاز کردم. خوشبختانه وضعیت مطلوبی حاکم است و تا کنون مباحثی مانند اعتبارات کمیته به خوبی پیش رفته است.

وی ادامه داد: با تلاش آقای صالحی امیری صددرصد طلب مان از بودجه ابلاغی دولت را دریافت کردیم و 38 درصد میانگین پرداختی به فدراسیون های ورزشی را به 80 درصد رساندیم.

خزانه دار کمیته ملی المپیک تصریح کرد: با حمایت وزارت ورزش و جوانان، دولت و مجلس شورای اسلامی و تلاش کمیته ملی المپیک، اعتبارات مناسب تری را برای سال 1397 در نظر گرفته می شود چرا که بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را در پیش داریم و نمی خواهیم فدراسیون های ورزشی دغدغه ای داشته باشند.

سعیدی در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت را خیلی خوب ارزیابی می کنم. در کمیته ملی المپیک، توانمندی، همدلی و همگرایی وجود دارد و روابط خوب و سازنده ای بین اعضا بر قرار است. حرکت های رو به جلویی انجام شده و به همین دلیل به آینده خوشبین هستم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسکا نیوز ، تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند 1396 ، کدخبر: 913060 ، www.iscanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
انشالله این اعتبارهمش برای فوتبال نره و ورزش های دیگه مون رو هم در نظر بگیرن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین