پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۷۱۸
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
خزانه‌دار فدراسیون کشتی گفت: از خزانه دار کمیته ملی المپیک می‌خواهم اطلاعات غلط ندهد و انصاف را رعایت کند.

شعارسال:خزانه‌دار فدراسیون کشتی گفت: از خزانه دار کمیته ملی المپیک می‌خواهم اطلاعات غلط ندهد و انصاف را رعایت کند.

محمد حسین حیدریان، خزانه دار فدراسیون کشتی در مورد دریافت بودجه تخصیصی کمیته ملی المپیک گفت: بسیار تعج می‌کنم در حالی که کمیته ملی المپیک به سایر فدراسیون‌ها حدود هشتاد درصد اختصاص داده است، و دریافتی فدراسیون کشتی حدود پنجاه درصد است، این صحبت‌ها از سوی آقای سعیدی مطرح می‌شود.

وی ادامه داد: آقای سعیدی چون احتمالا به تازگی خزانه دار کمیته المپیک شده‌اند در جریان مسائل نیستند. من هم بهتر است بعضی موارد را که در جلسه های خصوصی مطرح شده است، بیان نکنم. از خزانه دار کمیته المپیک می‌خواهم اطلاعات غلط ندهند و انصاف را رعایت کنند و قبل از اعلام این مسائل با دکتر صالحی امیری رئیس محترم کمیته المپیک اطلاعاتشان را کامل کنند.

خزانه‌دار فدراسیون کشتی در زمینه اظهارات وزارت ورزش و جوانان در زمینه بودجه دریافتی فدراسیون کشتی نیز اظهار داشت: تفاهم نامه امضاء شده فی مابین وزارت ورزش و فدراسیون کشتی در دوبخش است، بخش اول دوازده میلیارد تومان و بخش دوم موارد خاص دو میلیارد تومان، که مجموعا چهارده میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: وزارت ورزش در فاصله دو هفته به پایان سال با احتساب بخش اول 70 درصد و در مجموع دو بخش 60 درصد به فدراسیون کشتی پرداخت کرده است.

حیدریان با اشاره به اینکه حجم برنامه‌های فدراسیون کشتی در زمینه برگزاری اردوها، اعزام‌ها و سایر موارد با هیچ فدراسیونی قابل مقایسه نیست، گفت: امیدوارم در فاصله در 13 روز به پایان سال که 9 روز آن کاری است رقم 40 درصدی باقی مانده پرداخت شود تا بتوانیم با توجه به پرداخت نشدن بودجه سال جدید تا اردیبهشت ماه سال 97، روند جاری و برنامه‌های تیم‌های ملی را در آستانه بازی‌های آسیایی جاکارتا به شکل مناسبی پیش ببریم.

وی در پایان با اشاره به اینکه همیشه بودجه تخصیصی به رشته های المپیکی مانند کشتی در سال های اخیر کامل بوده است اما امسال آنهم در آستانه بازی‌های آسیایی این رقم کمتر است، خاطر نشان کرد: بودجه تخصیصی فدراسیون کشتی از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در سال 95، 95 درصد بود که امسال آنهم در فاصله چندماه به بازی آسیایی رقم دریافتی ما تاکنون از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به ترتیب 60 و 50 درصد است.

شعارسال با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار16اسفند 96، کدخبر: 1674626، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین