پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۵۵۳
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۴
خزانه دار فدراسیون کشتی گفت: در حالی که پانزده روز به پایان سال باقی مانده است، هنوز حدود چهل درصد از بودجه مصوب وزارت ورزش و جوانان و پنجاه درصد از بودجه کمیته ملی المپیک به فدراسیون کشتی پرداخت نشده است.

شعارسال: محمدحسین حیدریان ذیحساب و خزانه دار فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: عملکرد برنامه‌ای و هزینه ای فدراسیون کشتی تا انتهای بهمن ماه سال ۱۳۹۶ مبلغی در حدود ۱۳۵ میلیارد تومان بوده است که سهم دولتی‌ها (وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک) از این بودجه کمتر از نه درصد است.
وی ادامه داد: سایر هزینه‌ها از محل حامیان مالی و... (نقدی) و بخش عمده هزینه ها به صورت غیر نقدی (برگزاری مسابقات بین‌المللی؛ داخلی و.....) تأمین‌شده است.
حیدریان تصریح کرد: حدود نه درصد بودجه نقدی دولت (وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک) می‌تواند در اجرای فعالیتهای هزینه ای- نقدی کشتی (هزینه خرید ارز، بلیط، سایر هزینه های جاری، برگزاری اردوها سایر مسائل این چنینی) بسیار مؤثر باشد.
وی تاکید کرد: مدیریت جدید فدراسیون، فدراسیون کشتی را در سال ۹۲ با سیزده میلیارد بدهی تحویل گرفته است. آن زمان بودجه فدراسیون حدود چهارمیلیارد و نیم بوده، که با همین حدود بودجه، ۱۳ میلیارد بدهی هم داشته است. در این چندسال بودجه فدراسیون با چنگ و دندان و هزینه آبرو و اعتبار مدیران فدراسیون چند ده برابر رشد کرده است.
حیدریان خاطر نشان کرد: بیش از هشتاد درصد بودجه فدراسیون بدون اینکه به حساب فدراسیون واریز شود، با ریش گرو گذاشتن مدیرانش، برای فعالیت های کشتی هزینه می شود.
وی افزود: در فاصله حدود پانزده روز تا پایان سال هنوز ۴۰ درصد بودجه فدراسیون از سوی وزارت ورزش تخصیص پیدا نکرده است. این در حالی است که در چند سال گذشته وزارت و کمیته المپیک بیش از ۹۵ درصد از تعهدات خود را که کلا ده درصد از بودجه فدراسیون می شد، را تخصیص می دادند اما، امسال در آستانه بازی های آسیایی جاکارتا که قطعا ما برنامه های بیشتری داریم با مشکلات این چنینی هم روبرو هستیم.
حیدریان ادامه داد: کمیته ملی المپیک نیز پنجاه درصد از بودجه مصوب فدراسیون کشتی را پرداخت نکرده است و فدراسیون در آستانه پایان سال ۷ میلیارد تومان معوقه از بخش دولتی دارد که با پرداخت آن می تواند بخش زیادی از مشکلات خود را حل کند.
وی در پایان با اشاره به اینکه برای پرداخت این ۷ میلیارد تومان تنها چند روز فرصت هست و در صورت پرداخت نشدن در اسفندماه سالجاری، طبق روال همه دستگاه های دولتی پول به خزانه برگشته و امکان پرداختی وجود ندارد، گفت: از سوی دیگر در سال ۹۷ هم که ما در فروردین ماه با حجم بالای برنامه ها روبرو هستیم، طبق روال گذشته تا اردیبهشت پرداختی انجام نخواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 15 اسفند 1396، کدخبر: 96121508284، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین