پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۶۱۷
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
لایحه بودجه سال ۹۸ امروز در حالی از سوی رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد که امسال ورزش کشور با افزایش بودجه روبه‌رو بوده است.

شعار سال: صبح امروز‌ لایحه بودجه ۱۳۹۸ از سوی رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد.

بودجه ورزش کشور نسبت به سال ۹۷ با افزایش روبه‌رو بوده است.

بودجه جاری و عمرانی وزارت ورزشمعادل۱۱۶۶ میلیارد و ۵۶۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان درنظر گرفته شد،در حالی که در سال ۹۷ این رقم معادل ۱۱۲۳ میلیارد و ۷۴۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بوده است که نسبت به سال گذشته ۴۲ میلیارد و ۸۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

همچنین بودجه جاری و عمرانی کمیته ملی‌المپیک در سال ۹۸ معادل ۷۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون توماناست، بودجه کمیته ملی المپیک در سال ۹۷،۶۸ میلیارد و ۶۹۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بوده است. این رقم نسبت به سال گذشته پنج میلیارد و ۸۰۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

بودجه کمیته ملی پارالمپیک هم امسال با افزایش روبه‌رو بوده است، بودجه‌ای که در سال ۹۸ برای این کمیته در نظر گرفته‌اند معادل ۳۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است. در سال ۹۷، بودجه کمیته ملی پارالمپیک معادل ۲۸ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان بوده است که نسبت به سال گذشته بودجه جاری معادل دو میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان افزایش داشته است.



همچنین دو باشگاه استقلال وپرسپولیس که قرار است به زودی به بخش خصوصی واگذار شوند، در لیست شرکت‌های سودآور قرار گرفته است که پیش‌بینی درآمد برای این دو باشگاه ۵۷۰ میلیارد ریال است و هزینه‌ای که برای این دو باشگاه هم در نظر گرفته شده است ۵۶۹ میلیارد ۹۰۰ میلیون ریال است.




شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ 4 دی 97، کد مطلب: 347181:www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین