پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۱۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد ایران معتقد است با توجه به مخالفت وزیر ورزش با استعفای رسول خادم، وی می تواند کشتی را با تدبیر از این شرایط خارج کند.

شعار سال: امیر توکلیان ضمن تاکید بر لزوم اتخاذ تصمیمی سرنوشت‌ساز در عرصه بین المللی کشتی اظهار داشت: در گام نخست باید به موضع‌گیری و همچنین حمایت وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک و همچنین تابش رئیس فراکسیون ورزش مجلس اشاره کرد که با استعفای رسول خادم مخالفت کردند و همچنان بدنبال حل و فصل این مسایل هستند.

وی تصریح کرد: کشتی ایران در عرصه داخلی و بین المللی به شخصی مثل رسول خادم نیاز دارد و به نظر من باید با این موضوع همچون مسائل کلان ملی برخورد کرد. مراجع ذیصلاح باید با چانه زنی و مذاکرات لازم به مجامع بین المللی به راهکار مفید و منطقی دست یابند و کشتی را هر چه سریعتر از این وضعیت خارج سازند.

مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد افزود: بحث رسول خادم و فدراسیون کشتی، تاکید بر رویارویی با رقبای رژیم اشغالگر قدس نیست، بلکه منظور وی و تمامی اهالی کشتی این است که همچون مسایل کلان کشور مثل برجام به این موضوع هم بطور جدی نگاه شود.

توکلیان خاطر نشان کرد: باور کنید کسب افتخارات ملی و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس ایران در میادین جهانی و المپیک، اتفاق کمی نیست و متولیان ورزشی و سیاسی کشورمان باید کاری کنند تا مسیر ورزشکاران ما در رسیدن به این لحظه غرورآفرین هموار شود.

وی در پایان اظهار داشت: رسول خادم فردی شناخته شده ای ‌است که تا المپیک ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای کشتی ایران تدوین کرده و امیدواریم شرایط به شکلی پیش برود که وی مجددا به اجرای برنامه‌هایش بپردازد. خوشبختانه تا به امروز که وزیر ورزش موضع بسیار خوبی در این خصوص اتخاذ کرده و ضمن مخالفت با استعفای رسول خادم ما را به بازگشت او امیدوار نگه داشته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 18 اسفند 96، کد مطلب: 4245787، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
واقعا از ته دلم امیدوارم که دوباره جان به کشتی ایران بگرده...واقعا حیفه
ا.ف75
سامان
Italy
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
وزرا با رسیدن به ورزشایی که زیاد براشون سودی نداره تدبیر خساست و بودجه نداریم رو پیش میگیرن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین