پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۵۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۰
اعضای کمیسیون ورزشکاران کشتی کشور شامل قهرمانان جهان و المپیک، در نامه ای به دکتر روحانی رییس محترم جمهور، درخواست کردند با رفع مشکلات مادی و معنوی ورزش ملی کشور، زمینه بازگشت رسول خادم به راس فدراسیون کشتی توسط مراجع ذیصلاح فراهم شود.

شعارسال: اعضای کمیسیون ورزشکاران کشتی کشور شامل قهرمانان جهان و المپیک، در نامه ای به دکتر روحانی رییس محترم جمهور، درخواست کردند با رفع مشکلات مادی و معنوی ورزش ملی کشور، زمینه بازگشت رسول خادم به راس فدراسیون کشتی توسط مراجع ذیصلاح فراهم شود.

متن نامه ارسالی کمیسیون ورزشکاران فدراسیون کشتی به رییس جمهور به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر روحانی

رییس محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

خبر استعفای رسول خادم، رییس فدراسیون کشتی ایران برای ما کشتی گیران و مردم کشتی دوست بسیار بهت آور بود. رسول خادم سرمایه، دانش، هویت و دارایی کشتی ایرانی است.

کمیسیون ورزشکاران فدراسیون کشتی ایران به نمایندگی از تمام کشتی گیران تیم های ملی در تمامی رده های سنی و به نمایندگی از مردم هواخواه و تمام جامعه کشتی ضمن درخواست از رییس جمهور محترم، جناب آقای دکتر حسن روحانی، در بازگرداندن آموزگار پهلوان مان، رسول خادم به آغوش خانواده کشتی، خواسته های خود را که همان دغدغه های ریاست فدراسیون کشتی ایران است در دو بند اصلی اعلام می کنیم:

یک. بازگشت رسول خادم کافی نیست

رییس جمهور محترم، آقای دکتر روحانی، از شما درخواست داریم خواسته های رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران را با درک عمیقی از شرایط موجود کل ورزش ایران بررسی کنید و اجازه ندهید از این خواسته ها تعبیر اشتباهی بشود. اولین دغدغه مهم ما حمایت همه جانبه مسئولین از قهرمان ملی در میادین بین المللی است. بی شک راهکارهایی وجود دارند که ورزشکار ملی را در مواجهه با محرومیت های بین المللی محافظت کنند. این محرومیت ها دامان تمام رشته های ورزشی را خواهد گرفت. باید چاره ای اندیشید برای حل مسئله به جای پاک کردن صورت مسئله.

پیگیری های کمیته بین‌المللی المپیک در اجرای چارچوب های اخلاق ورزشی آنقدر جدی است که دیگر دیپلماسی کشتی ایران در برابر تعلیق نشدن ورزش ملی مان جواب نخواهد داد. تعلیق کشتی برای ما کشتی گیران یعنی تعلیق سرمایه زندگی مان.

از شما درخواست داریم با همفکری نهادهای مختلف و ذیریط هوشمندانه به کمک ورزش کشور بیایید تا بتوانیم در این جاده یکطرفه محرومیت ورزشکاران ایرانی را به حداقل رسانده و به یک تعادل لازم برسیم. بی شک پایه گذاری روابط دیپلماتیک ما را به راهکارهای جدیدتری خواهد رساند.

یکی از پیشنهادات ما در این راستا دیدار و رایزنی جنابعالی با نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی است تا برخی از مشکلات فوری و موجود مرتفع شود.

دو. بخش مهمی از مشکلات فدراسیون کشتی ایران مشکلات مالی است.

در شان یک قهرمان المپیک و جهان که تمام اعتبار خودش را صرف موفقیت کشتی کرده است نیست که به جای تمرکز بر مناسبات و تعاملات ایران با قدرت های کشتی دنیا درگیر رفع هزینه های پایه ای فدراسیون شده و دائم نگران این امر باشد که بودجه فدراسیونش به موقع می رسد یا خیر. آیا مسئولان می‌دانند هزینه یک سال برگزاری اردو در ابعاد مختلف و هزینه اعزام تیم‌ها چقدر است؟ آیا مسئولان می‌دانند که تیم های کشتی ملی ایران گاها در اعزام های خارجی مجبور می شوند برای مسافرت بین دو شهر دور در کشور میزبان به جای هواپیما از اتوبوس استفاده کنند؟

جامعه کشتی از رییس جمهور محترم و وزیر محترم ورزش و جوانان انتظار دارد که کشتی را نیز همانند فوتبال در دستور اولویت های کاری خود قرار داده و تمهیداتی اندیشیده شود تا تنها دغدغه فدراسیون کشتی توانمندی فنی کشتی ایران در دنیا باشد و دغدغه های مالی آن به حداقل برسد.

جامعه کشتی صادقانه مواضع و خواسته های خود را با شما رییس‌جمهور محترم در میان گذاشت. سلامتی و موفقیت شما را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

خواسته های رسول خادم خواسته های ماست.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرارو ، تاریخ انتشار: 15 اسفند 1396 ، کدخبر: 351591 ، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
0
0
واقعا رسول خادم مظلومانه خودش رو از این قطار کنار گذاشت خودم به شخصه امیدوارم هرجور شده برگرده
ا.ف75
ناشناس
Netherlands
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
0
0
اخه چرا باید ورزش خودمون رو با سیاسیت هایمان ترکیب کنیم ، ورزش ایران و جهان باید جدا از سیاست های خارچی کشور ها در نظر گرفته شود ، سیاسی کردن آن دیگر ارزشی ندارد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین