پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۵۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
همت پور: نگاه رئیس ورزش و جوانان چرام به ورزش سیاسی است و نگاه سیاسی به ورزش نه تنها کمکی نمی کند ضربه ای نیز به ورزش وارد می کند که در زمان رئیس سابق مشکلاتی را با رئیس هیئت ورزش روستایی چرام داشتند و حالا نیز در زمان ریاست جدید نیز مشاهده می شود .

شعار سال: رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی در پاسخ به سخنان رئیس اداره ورزش و جوانان چرام و تعطیلی این هیئت در چرام گفت: جشنواره (جوانان دیروز) ، را باحضور رییس فدراسیون روستایی و بازی های بومی-محلی کشور، مدیرکل وقت ورزش و جوانان، امام جمعه، فرماندار، شهردار و تمامی مسولین ادارات و نهادها و مردم شهر و روستاهای اطراف در شهرک چرام جنب چشمه بلقیس برگزار کردیم که حتی هزینه های تسطیح زمین پشت چشمه بلقیس را هیئت ورزش روستایی پرداخت کرده که حالا قابل استفاده برای برگزاری برنامه ها شده و شهردار وقت نیز همکاری زیادی داشت.

همت پور اظهار کرد : در اقدامی دیگر جشنواره جوانان دیروز در سرفاریاب نیز برگزار شد و مسابقات فوتبال روستایی را در ایام نوروز ۹۷در روستای شهرک برگزار کردیم.

رئیس هیئت ورزش روستایی استان افزود:در جواب رئیس اداره ورزش و جوانان باید بگوییم یکی از شهرستان هایی که به اندازه شهرستان های بزرگ خانه ورزش در روستاهای آن راه اندازی شده چرام است، چهار خانه ورزش قبلا راه اندازی شد که یک خانه دیگر نیز راه اندازی می شود.

همت پور افزود: نگاه رئیس ورزش و جوانان چرام به ورزش سیاسی است و نگاه سیاسی به ورزش نه تنها کمکی نمیکند ضربه ای نیز به ورزش وارد می کند که در زمان رئیس سابق مشکلاتی را با رئیس هیئت ورزش روستایی چرام داشتند و حالا نیز در زمان ریاست جدید نیز مشاهده می شود .

رئیس هیئت ورزش روستایی بیان کرد: تجهیزات از جمله وسایل ورزشی ، لباس و مورد نیاز دوتیم فوتبال روستایی که در حال حاضر در مسابقات لیگ شهرستان بازی می کنند از طریق این هیئت داده شد نمی دانم رئیس سابق و کنونی ورزش وجوانان چرام با این هیئت چه مشکلی داشته و دارند.

وی افزود : هفتاد دست لباس ورزشی در روز گذشته تحویل آقای جهانتاب مسئول هیئت ورزش روستایی چرام داده شد که بین ورزشکاران توزیع شود و در کلاس های داوری و مربیگری بازی های بومی محلی در بهمن ۹۷ نیز دو نفر از شهرستان چرام حضور داشته ولی از گچساران ، باشت و بهمئی شرکت کننده نداشتیم.

همت پور در ادامه بیان کرد : هیئت ورزش روستایی زیر نظر هیئت ورزش روستایی کشور است و این هیئت اقدامات خوبی را داشته که رضایت رئیس هیئت ورزش روستایی کشور را جلب کرده و با گزارش عملکرد در شهرستان چرام فعال بودن خود را نشان میدهد که روسای سابق و کنونی ورزش و جوانان چرام نباید سنگ اندازی کنند و در آینده گزارش عملکرد تکمیلی توسط رئیس این هیئت در چرام منتشر می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ انتشار 21 بهمن 97، کد مطلب: 115508:www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
0
همین سیاست بازی ها در ورزش باعث شده با این همه استعدادهای درخشان ما حرفی در هیچ زمینه ای نداشته باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین