پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۸۰۴
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: سند پیشنهادی راهبردی ورزش استان اصفهان تحویل مقام عالی وزارت ورزش و جوانان و استاندار شده است. با توجه به اینکه استان اصفهان در راستای ورزش، استانی پیشرو و توسعه محور است این برنامه چند محور دارد.
شعارسال:سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: سند پیشنهادی راهبردی ورزش استان اصفهان تحویل مقام عالی وزارت ورزش و جوانان و استاندار شده است. با توجه به اینکه استان اصفهان در راستای ورزش، استانی پیشرو و توسعه محور است این برنامه چند محور دارد.
 
سید محمد طباطبایی با اشاره به برنامه‌های آتی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، گفت: سند پیشنهادی راهبردی ورزش استان اصفهان تحویل مقام عالی وزارت ورزش و جوانان و استاندار شده است. با توجه به اینکه استان اصفهان در راستای ورزش، استانی پیشرو و توسعه محور است این برنامه چند محور دارد. امیدواریم که بتوانیم با چشم انداز اصفهان، برنامه مناسبی را تدوین کنیم با استفاده از ظرفیت‌ و نیروهای انسانی موجود و همراهی اهالی ورزش به قله های افتخار دست یابیم.
 
وی ادامه داد: در حوزه جوانان، بیانیه گام دوم انقلاب را پیش خواهیم گرفت و با در نظر گرفتن استراتژی های گام دوم انقلاب برنامه راهبری را تنظیم کرده‌ایم و امیدوار هستیم در راستای این بیانیه و اهداف وزارت ورزش و جوانان در حوزه های مختلف برنامه ریزی کنیم و با حضور اهالی ورزش در این راه موفق شویم.
 
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره حمایت اداره کل از باشگاه‌های آسیب دیده در زمان کرونا، تصریح کرد: برنامه ریزی‌هایی در راستای معیشت مربیان و باشگاه دارانی که در این چند ماه با مشکل مواجه شده‌اند، صورت گرفته است و امیدواریم باشگاه داران با توجه به هماهنگی های صورت گرفته در اداره ورزش و جوانان و هیئت بدن سازی و پرورش اندام از وام‌ و تسهیلات وزارت ورزش و جوانان بهره‌مند شوند.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  برنا ،تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت   1399،کدخبر: 998932 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین