پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۷۶۳
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی از افتتاح استادیوم پنج هزار نفری گرمسار در 18 شهریور ماه امسال خبر داد.

شعار سال: دکتر غلامرضا کاتب در آئین افتتاح این دو خانه ورزش روستایی که با حضور شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی،در روستای فند گرمسار برگزار شد بر ضرورت توسعه سرانه ورزشی در مناطق روستایی از سوی وزارت ورزش و جوانان تاکید و اظهار کرد: در همه بخش‌ها و از جمله در حوزه ورزش باید به مناطق روستایی و محروم توجه ویژه شود.

وی از افتتاح پنج خانه ورزش روستایی در شهرستان‌های گرمسار و آرادان خبر داد و افزود: گسترش ورزش‌های روستایی یکی از اولویت‌های اصلی ورزش و جوانان است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید علاوه بر تامین تجهیزات و ساخت فضاهای ورزشی در خصوص فرهنگسازی در حوزه ورزش نیز کار کرد تا کودکان و نوجوانان ما از همان ابتدا با فواید ورزش و اثرات آن در سلامت جسمانی و موقعیت اجتماعی آشنا شوند.

نماینده گرمسار و آرادان از افتتاح استادیوم ن پنج هزار نفری گرمسار در هجده شهریور ماه خبر داد و گفت جشنواره اقوام " ورزش‌های بدنی و محلی " با حضور 30 استان کشور نیز شهریورماه در گرمسار برگزار خواهد شد.

دکتر کاتب با اشاره به تلاش‌های مسئولان برای ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در مناطق روستایی ادامه داد: باید زیر ساخت‌های لازم برای ساخت فضاهای ورزشی در روستاها فراهم شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) استان سمنان، تاریخ انتشار 15 تیر 96، کد مطلب: 964-1992-5:www.semnan.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین