پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۲۵۳
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر لزوم تداوم برنامه‌های امور جوانان در استان سمنان گفت: ۱۰ خانه ورزش روستایی در برخی مناطق این استان به مناسبت هفته دولت افتتاح می‌شود.

شعار سال: محمود قنبری صبح امروز در بیست و چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان سمنان اظهار داشت: ایجاد اشتغال و زمینه‌سازی برای ازدواج جوانان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و اولویت‌های دولت است.

وی با تأکید بر اینکه عدم اشتغال جوانان یکی از مهم‌ترین موانع ازدواج آنان است افزود: کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی از وظایف دولت است که باید نسبت به این مهم اهتمام ویژه‌ای بورزیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره هجمه‌های متعدد دشمن تأکید کرد: آسیب‌های اجتماعی امروز جوانان را مورد هدف قرار داده و باید برای رفع این معضل نسبت به سامان‌دهی امور جوانان توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی رفع مشکلات و توجه به مطالبات جوانان را در دستور کار دانست و اذعان کرد: توسعه ورزش عاملی برای رفع بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از جوانان است.

قنبری با اشاره به اقدامات دولت در این راستا بیان کرد: 10 خانه ورزش روستایی به مناسبت هفته دولت در برخی نقاط کم برخوردار استان سمنان افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مانند فقر، طلاق، حاشیه‌نشینی، بیکاری و غیره امنیت کشور را تهدید می‌کند و باید برای رفع این چالش مشکلات و مطالبات جوانان در اولویت قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان یادآور شد: 30 درصد از جمعیت استان سمنان را جوانان تشکیل داده و این ستاد برای احصاء مطالبات جوانان و برنامه‌ریزی برای حل مشکلات آنان همواره در تلاش است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 31 مرداد 96، کد مطلب: 1498485:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین