پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۷۷۰
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
معاون سیاسی، اجتماعی، امنیتی استاندار سمنان بابیان اینکه حمایت سازمان‌های مردم نهاد به کنترل آسیب‌های اجتماعی در جامعه کمک می‌کند، گفت: ۲۴۰ سازمان مردم نهاد در استان فعال است.

شعارسال: محمود قنبری پیش از ظهر روز پنجشنبه در پنجمین جلسه هیئت نظارت بر سازمان های مردم نهاد استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه بیش از ۲۴۰ سازمان مردم نهاد در استان فعال است، ابراز داشت: این سازمان ها می توانند در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی نقش مهمی را در جامعه ایفا کنند.

وی با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد به رعایت حقوق شهروندی در جامعه کمک می کنند، افزود: به عنوان مثال معتادان بهبود یافته پس از بازگشت به اجتماع برای رفع نیازهای معیشت و یافتن شغل نیازمند یاری هستند که در صورت عدم حمایت به شرایط گذشته خود باز خواهند گشت لذا نقش سازمان های مردم نهاد در کنترل آسیب های اجتماعی بسیار حائز اهیمت است.

معاون سیاسی استاندار سمنان بابیان اینکه سازمان های مردم نهاد در بعد شهرستانی و ملی می توانند اثرگذاری بسیاری در جامعه داشته باشند، ابراز داشت: بروز آسیب های اجتماعی در جامعه همانند حلقه های زنجیر به یکدیگر متصل است با از دست دادن شغل یک فرد، طلاق، اعتیاد و فقر گریبانگیر خانواده ها خواهد شد.

قنبری تاکید کرد: مردم با کمک سازمان های مردم نهاد از حقوق شهروندی خود مطلع می شوند و قطعا فعالیت آن ها می تواند از اقشار آسیب پذیر حمایت کند.

در این نشست جمعی از مسئولان سازمان های مردم نهاد استان سمنان مشکلات خود را با معاون سیاسی استاندار سمنان مطرح کردند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 20مهر1396، کدخبر: 4111903: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین