پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۵۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استانداری سمنان گفت: بیش از ۳۰۰ نفر از معتادان بهبودیافته در استان سمنان صاحب شغل می‌شوند.

شعارسال: معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استانداری سمنان گفت: بیش از ۳۰۰ نفر از معتادان بهبودیافته در استان سمنان صاحب شغل می‌شوند.

محمود قنبری صبح امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر در استان سمنان اظهار داشت: اعتیاد مهم‌ترین چالشی است که بسیاری از افراد را در کشور ما درگیر خودکرده است.

وی با بیان اینکه اعتیاد یک بیماری خانمان‌سوز است اعلام کرد: طرح‌های تشویقی برای ترک اعتیاد در سراسر کشور در حال اجرا است و این امر نیازمند فرهنگ‌سازی ویژه‌ای است.

معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استانداری سمنان تصریح کرد: شناسایی معتادان بهبودیافته در دستور کار این نهاد است تا با سامان‌دهی آنان نسبت به جلوگیری از ابتلا مجدد به این بیماری اقدامات لازم انجام شود.

وی با تأکید بر لزوم همکاری و مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد ازجمله بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: تاکنون 500 نفر از معتادان بهبودیافته در استان سمنان شناسایی شدند که در برنامه‌های بهزیستی و کمیته امداد این منطقه سامان‌دهی شدند.

قنبری با بیان اینکه دولت متعهد به ایجاد اشتغال برای بالغ‌بر 300 نفر از این افراد است اذعان کرد: تاکنون 141 نفر از معتادان بهبودیافته این استان توانستند با بهره‌گیری از تسهیلات بانکی و حمایت سازمان‌های مردم‌نهاد صاحب شغل شوند.

وی بیکاری را مهم‌ترین عامل اعتیاد دانست و افزود: افراد باقی‌مانده نیز در آینده نزدیک صاحب شغل می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استانداری سمنان با اشاره به اینکه طرح تشدید مبارزه با مواد مخدر در استان سمنان در حال اجرا است اعلام کرد: از ابتدای سال 96 تاکنون بیش از 400 نوع مواد مخدر در استان سمنان کشف‌ شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 16 بهمن 1396، کدخبر: 1648210، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
یکی از بی نظیر ترین خبراییه که امروز دارم میخونمش! همیشه یکی از نقد هایی که داشتم این بود که اسیب دیدگان اجتماعی بعد از بهبود بتونن شرایطی برای کار در جامعه پیدا کنند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین