پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۹۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، بیوتروریسم را تهدیدی برای جهان دانست و گفت: آمریکا در راس بهره‌گیری از این امر و آسیب رساندن به جوامع بشری است.

شعارسال: معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، بیوتروریسم را تهدیدی برای جهان دانست و گفت: آمریکا در راس بهره‌گیری از این امر و آسیب رساندن به جوامع بشری است.

محمود قنبری در نشست صبح چهارشنبه کمیسیون مقابله با بیوتروریسم پدافند غیرعامل استانداری سمنان، ضمن بیان اینکه بیوتروریسم در زمره خطرناکترین شاخه های تروریسم است، تاکید کرد: اهمیت این مقوله تا آنجا است که می تواند حتی حیات بشری را تهدید کند لیکن باید آن را بسیار خطیر و جدی تلقی کرد.

وی افزود: مسئله بیوتروریسم مقوله ای خطرناکی است که باید به ان توجه ویژه شود این امر، حقوق بشر و بین الملل را تهدید می کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه بیوتروریسم ضد حقوق بشر است، تاکید کرد: آمریکا و دشمنان غربی به دنبال بهره گیری و آسیب به جامعه بشری با استفاده از بیوتروریسم هستند لیکن همه می بایست در حوزه مقابله با این پدیده، آماده، مجهز و هوشیار باشیم.

قنبری تلاش در حوزه مقابله با بیوتروریسم را اهتمام برای نجات جان مردم دانست و گفت: اگردر بحث مبارزه با بیوتروریسم هوشیار نباشیم با خطرات جبران ناپدیری مواجه خواهیم شد چرا که هدف اصلی دشمن از کار انداختن منافع حیاتی یک کشور است و باید هوشیار بود و غفلت نکنیم.

وی افزود: برای پیشگری و مقابله با تهدیدها باید در بخش های مختلف تهدیدهای احتمالی رصد و پیگیری شود که این مسئولیت در حوزه پدافند غیرعامل است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان منابع آبی را یکی از اهداف بیوتروریسم دانست و گفت: باید به طور ویژه برنامه ای برای حفاظت از منابع آبی استان تدوین شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 6 دی 1396، کدخبر: 4184138 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
اینکه تمامی مسائل و مشکلات رو یجوری به آمریکا ربط بدیم بد نیست؟
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین