پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۵۸۵
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
استاندار سمنان گفت : اعتماد دوباره بخش خصوصی به دولت برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعتی از اقدمات ارزشمند و ماندگار دکتر روحانی در این استان است.

شعار سال: محمدرضا خباز گفت : در دولت تدبیر و امید برای سرمایه گذاران فعالان اقتصادی در سمنان زیرپای آن ها فرش قرمز پهن شد و با اقدامات ارزشمند رییس جمهوری، بیش از یکهزار سرمایه گذار برای شناخت ظرفیت های معدنی، صنعتی و تجاری در چهارسال گذشته به این استان سفر کردند.

وی اظهارداشت : عملکرد دولت تدبیر و امید برای کاهش آمار بیکاری در استان بسیار ماندگار است و در چهارسال آینده نیز با پیروی از برنامه های رهبر انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی رونق کسب و کار بیش از پیش در سمنان افزایش می یابد.

وی خاطرنشان کرد : در دولت تدبیر و امید متوسط آمار بیکاری در سمنان بیش از 12.5 درصد بود که با اتخاذ برنامه های راهبردی اکنون این آمار به کمتر از 9 درصد رسیده است.

خباز با بیان این که برای کاهش آمار بیکاری در سمنان وحدت مسوولان و احزاب سیاسی اجتناب ناپذیر است ، گفت: در چهار سال آینده با اراده مردم و مسوولان بخش قابل توجه ای از مشکلات زیرساختی در استان برای راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی برطرف می شود.

استاندار سمنان اضافه کرد : در 2 سال گذشته بیش از 85 هزار میلیارد ریال تفاهم نامه سرمایه گذاری در این استان با بخش خصوصی منعقد شد و اقدامات دولت زنگ کاهش آمار بیکاری را در سمنان به صدا درآورد.

وی اضافه کرد : سمنان از ظرفیت های قابل توجه اقتصادی، صنعتی و معدنی برخوردار است و باید با شناسایی و اطلاع رسانی این ظرفیت ها به فعالان اقتصادی برای افزایش رونق کسب و کار در این استان بهره گرفت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 13دی 96، کدمطلب:658013، www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین