پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۷۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹
استاندار سمنان بابیان اینکه مدیریت کشور با آزمون‌وخطا میسر نیست، گفت: مسئولان باید قانون را به نفع مردم تفسیر کنند.

شعار سالسید شهاب‌الدین چاووشی ظهر پنج‌شنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان سمنان به میزبانی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ضمن بیان اینکه مدیریت کشور با آزمون‌وخطا میسر نیست، ابراز داشت: مدیران هیچ‌گونه تجربه‌ای در اداره انقلاب نوپای جمهوری اسلامی نداشتند و در آن شرایط دشوار تنها خواست و اداره مردم بود که توانستیم از تنگناهای سخت عبور کنیم.

وی بابیان اینکه امروز دیگر فصل آزمون‌وخطا به پایان رسیده و مدیران باتجربه باید سکان‌دار عرصه‌های اجتماعی باشند، افزود: در کشوری با منابع انسانی توانمند، منابع عظیم و برنامه‌ریزی درست و اصولی، می‌توان بحران مشکلات را پشت سر گذاشت لذا برای رسیدن به این هدف مدیران بی‌کفایت باید از این عرصه خارج شوند.

استاندار سمنان بابیان اینکه مردم صبور، ولایی و دوستدار اسلام و نظام شایسته بهترین خدمات هستند، ابراز داشت: برای رفع مشکلات جامعه باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد که خوشبختانه در این استان به لحاظ برخورداری از سرمایه‌های مادی، معنوی و بزرگان دین و عرفان می‌توان گره مشکلات را گشود.

چاووشی بابیان اینکه در هیچ کشور توسعه‌یافته‌ای با این حجم و تعدد قانون وجود ندارد، تصریح کرد: وجود قوانین بسیار که گاهی یکدیگر را نیز حتی نقض می‌کنند توسعه کشور را دچار مشکل می‌کند و متأسفانه دراین‌بین کارآمدی نظام دینی به‌واسطه ضعف‌های عملکردی برخی دستگاه‌ها زیر سؤال می‌رود که باید مسئولان در تفسیر قانون به نفع مردم اهتمام ویژه داشته باشند.

وی کمک به بهبود اشتغال و اقتصاد را همانند جهاد درراه خدا برشمرد و افزود: بحران آب یکی از مشکلات فعلی در کشور است که استان سمنان نیز از این قاعده مستثنا نیست لذا این مهم می‌طلبد تا در برنامه‌های بلندمدت به‌منظور هدر رفت آب و جلوگیری از برداشت‌های بی‌رویه چاره‌اندیشی صورت گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 21دی 96، کدمطلب:4196993، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
الان هر قانونی تفیر به رای هایی میشه که بتونه حق رو از مردم تا جایی که میشه بگیره...در زمینه های مدیریتی هم وقتی تجربه و سواد نباشه مجبوریم با ازمون و خطا پیش بریم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین