پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۰۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷
استاندار سمنان ضمن اشاره به اینکه باید درراه رفع مشکلات پیش روی مردم اقدامات ویژه‌ای در دست اجرا داشت، گفت: ‏رفع مشکلات معیشتی اولویت دولت و مسئولان استان است‎.‎

شعار سال: سید شهاب‌الدین چاووشی در دیدار صبح یکشنبه خود با امام‌جمعه ورامین به میزبانی استانداری سمنان، ضمن تأکید بر ضرورت رسیدگی به مشکلات مردم، بیان کرد: باید قدردان موقعیت فراهم آمده در حوزه خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران اسلامی باشیم چراکه این دست فرصت‌ها کمتر پیش می‌آیند و باید در زمان تصدی مسئولیت، مشکلات مردم را دید و برای رفع آن راهکاری عملی تدبیر کرد.

وی افزود: از مسئولان نهادهای مختلف استان سمنان می‌خواهیم تا با قدرشناسی فرصت خدمت‌رسانی به مردم در میانآن‌ها باشند و مشکلاتشان را رصد کنند تا بتوانیم شاهد بهترین تصمیمات در راستای رفع مشکلات باشیم.

استاندار سمنان همچنین گفت: این استان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که در کنار تمام آن‌ها، مردم متدین، خداجوی، حق‌طلب، شهیدپرور و همیشه درصحنه، یک ظرفیت بلاشک و ویژه محسوب می‌شوند چراکه با حضور روز گذشته خود در راهپیمایی بصیرت نشان دادند تا چه اندازه صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده‌اند.

تأکید ما بر حفظ ارزش‌های اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهراننیز در این نشست ضمن اشاره به تصدی پست استانداری سمنان توسط چاووشی، گفت: مسئولان ما در بدو ورود به هر پست باید بدانند کهپایبندی به‌نظامو آرمان‌های انقلاب رسالتی بزرگ و حساس و البته بدیهی برای ایشان است.

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی بابیان اینکه تأکید ما بر حفظ ارزش‌های اسلامی است، اظهار داشت: ارزش‌های نظام اسلامی خط قرمزی است که باید پا را فراتر از آن نگذاشت که مردم ما نشان دادند خط‌مشی خود را از اغتشاشگران و آشوب‌طلبان به‌طورجدی، جدا کرده‌اند و این ارزش‌هایی که برایشان خون‌ها داده‌شده را حفظ می‌کنند.

وی افزود: ما بهترین ملت راداریم چراکه با حضورشان درصحنه همه فتنه‌ها را خاموش کرده‌اند اما باید دانست که دشمنان بیکار نمی‌نشینند و هرروز به دنبال فتنه‌گری جدید خواهند بود لذا یکی از رسالت‌های ما این است که بصیرت را در بین نسل جوان تبیین و ترویج دهیم.

امام‌جمعه ورامین همچنین خواستار نگاه ویژه مسئولان به معیشت مردم شد و گفت: نباید بهانه به دست دشمنان داد از سوی دیگر مطالبات مردم ازلحاظ اقتصادی به‌حق است و باید به دردشان رسیدگی کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 17دی 96، کدمطلب:4192831، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
این مردم هستند که به مسئولان اعتبار میبخشند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین