پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۶۲۱
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در طوماری خطاب به سران قوا، مسئولان و مردم اعلام کردند: سران قوا قبل از حاد شدن اوضاع با حضور در جمع جامعه دانشجویی پاسخگوی چرایی وضع موجود باشند.

شعار سال: اساتید و دانشجویان دانشکده صنعت نفت اهواز ضمن حضور در راهپیمایی شکوه وحدت در اهواز در طوماری که خطاب به سران قوا و مردم شریف ایران بود، اعلام کردند:

ضمن تاکید بر ضرورت اهتمام مجدانه مسئولین محترم بر حل مشکلات و معضلات اقتصادی مردم در چهارچوب های تعیین شده اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از جانب رهبری عظیم الشان، ما دانشجویان بعنوان مؤذنین جامعه خواستار تسریع در روند پاسخگویی و رسیدگی به مطالبات اقتصادی به حق مردم هستیم؛ لذا از سران قوا درخواست داریم تا قبل از حاد شدن اوضاع با حضور در جمع جامعه دانشجویی به پاسخگویی چرایی وضع موجود اقدام کنند.

متن کامل این متن به شرح ذیل است:

ای مالک

مردم زمانی تنگدست گردند که همت والیان، همه گردآوردن مال بود و همانا ویرانی زمین به جهت تنگدستی کشاورزان است و تنگدستی کشاورزان به جهت غارت اموال از طرف زمامدارانی است که به آینده حکومتشان اعتقاد ندارند و از تاریخ گذشتگان عبرت نمی گیرند.

نهج البلاغه نامه53

در آستانه بلوغ انقلاب دینی و مردمی ملت فهیم و با بصیرت ایران اسلامی، متاسفانه شاهد رویدادهایی هستیم که ناشی از کوتاهی های صورت گرفته از جانب برخی مسئولین منتخب مردم می باشد. که در هشتمین سالروز حماسه یوم الله 9 دی، حلاوت اتحاد ملی و همبستگی آحاد ملت ایران را در کام ملت بصیر، مومن و انقلابی ایران اسلامی تلخ کرد. ما دانشجویان دانشگاه صنعت نفت بعنوان بخشی از این جامعه ولایی و گله مند که شاهد رنج مردم در این روز ها هستیم، لازم دانستیم که نکاتی را متذکر شویم.

با توجه به وضع اقتصادی بوجود آمده در اقشار ملت که ناشی از اشکالات ملموس در اقدمات انجام گرفته از جانب مسئولان است و موجب بروز مشکلات معیشتی و زندگی مردم شده است، امروز حس نارضایتی این مردم شریف را در پی داشته. اعتراضات مردم درپی توجهی به اقتصاد معیشتی سیاست های اقتصادی کشور و گپ بزرگ آمار رشد اقتصادی با سبد کالای مصرفی و جیب خانوارها حاکی از ناکارآمدی عملکرد مسئولین گذشته و اکنون در موضوع اقتصاد کلان است.

دعوت برخی مسئولان از مردم برای پیگیری خواسته های خود از مجاری قانونی زمانی معنا پیدا می کند که مجرای آن مشخص و موجود باشد. قوانین و ساز و کار مردم سالاری کنونی کشور جز راهکار تجمع های اعتراضی در نظر نگرفته است، ضمن اینکه مجرای سیاسی معیوب، رانتی، عدم پاسخگو است.

فی الحال ضمن تاکید بر ضرورت اهتمام مجدانه مسئولان بر حل مشکلات و معضلات اقتصادی مردم در چهارچوب های تعیین شده اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از جانب رهبری عظیم الشان، ما دانشجویان بعنوان مؤذنین جامعه خواستار تسریع در روند پاسخگویی و رسیدگی به مطالبات اقتصادی به حق مردم هستیم؛ لذا از سران قوا درخواست داریم تا قبل از حاد شدن اوضاع با حضور در جمع جامعه دانشجویی به پاسخگویی چرایی وضع موجود اقدام نمایند.

همچنین، ضمن محکوم کردن هرگونه سوار شدن بر موج اعتراضات و سردادن شعار های ساختار شکنانه که باعث خدشه وارد کردن به نفس اعتراضات که نشانه برقراری دموکراسی در جامعه می باشد، از مردم آگاه مؤمن ایران عزیز عاجزانه درخواست می کنیم که مانند همیشه مطالبات به حق خود را با دوری از تصمیمات احساسی و رفتار های تخریبی پیگیری کنند تا موجبات بهربرداری سوء سیاسی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و جریان غربی – صهیونیستی معاند با اسلام و انقلاب که عواقبی چون اخلال در امنیت ملی و نظام اجتماعی را در پی خواهد داشت، فراهم نکنند.

اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعت نفت

والسلام علیکم والرحمه الله وبرکاته

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 14دی 96، کدمطلب: 657608 ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین