پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۴۳۹
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
اداره کل انتقال خون خوزستان در خصوص انتشار کلیپ انباشت وسایل اوراقی در مرکز انتقال خون ماهشهر جوابیه صادر کرد.

شعار سال: در جوابیه اداره کل انتقال خون استان خوزستان درخصوص انتشار کلیپ در بخش شهروند خبرنگار مبنی بر انباشت وسایل اوراقی و مستعمل آمده است: این اتفاق در مرکز انتقال خون رخ نداده، در صورتیکه در این کلیپ منتشر شده توسط شهروند ماهشهری این وضعیت اسف بار به مرکز انتقال خون نسبت داده شده است.

براساس این جوابیه، محوطه مذکور مربوط به شبکه بهداشت و درمان ماهشهر است که در آن سه بخش اداری از جمله: درمانگاه سلامت، مرکز فوریت های پزشکی و مرکز انتقال خون این شهرستان فعالیت می کنند و کل این محوطه در مالکیت شبکه بهداشت و درمان ماهشهر است و انتقال خون حق هیچگونه تصمیم گیری درخصوص وسایل اسقاطی و مستعمل که مربوط به شبکه بهداشت و درمان بوده و در آن محوطه وجود دارند را ندارد.

در ادامه آمده است: درخواست های به حق مردم نیز بارها به مدیر شبکه اسبق ماهشهر از طرف مدیر کل انتقال خون به صورت کتبی، شفاهی، حضوری و تلفنی ابلاغ شده تا شاید این وضعیت نابسامان را سامان بخشد و از اضافه نمودن وسایل از رده خارج به آن محوطه جلوگیری کند، اما برخلاف قول دائم مدیر شبکه برای همکاری ولی متاسفانه شاهد بدتر شدن وضعیت موجود در زمان مدیریت وی بودیم.

با تبریک به مدیریت جدید شبکه بهداشت و درمان ماهشهر و آرزوی توفیق برای وی، امیدواریم هر چه سریع تر ندای مردم ماهشهر و خیرین که به منظور اهداء خون برای نجات جان بیماران مراجعه می کنند پاسخ مثبت داده و نسبت به جمع آوری این وسایل و سروسامان دادن به وضعیت نامطلوب موجود در جلوی انتقال خون این شهرستان اقدام نمایند.

گفتنی است؛ با پیگیری های اداره کل انتقال خون خوزستان و فرماندار شهرستان ماهشهر زمینی به منظور ساخت پایگاه انتقال خون در این شهرستان در نظر گرفته شده که با تامین اعتبار، احداث آن آغاز می شود و ساختمان موقت فعلی به شبکه بهداشت و درمان عودت خواهد شد.

جوابیه اداره کل انتقال خوزستان درخصوص انتشار کلیپ انباشت وسایل اوراقی در مرکز انتقال خون ماهشهر

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 28 تیر 97، کد مطلب: 6602914، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین