پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۹۳۶
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۰ خانه ورزش روستایی در چهارمحال و بختیاری احداث شده است.

شعار سال: گودرز امیری عصر شنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و سازمان های مردم نهاد اظهار داشت: بیان مشکلات بسیار حائز اهمیت است بنابراین باید به دنبال پیگیری مسائل و مشکلات بررسی به منظور برطرف کردن و ارائه راه حل های مطلوب و مناسب باشیم.

وی در ادامه گفت: استان چهارمحال و بختیاری برای برگزاری مسابقات ملی و بین اللملی و سایر برنامه ها آمادگی هماهنگی و همکاری لازم را اعلام می‌کند که در راستای هدایت به سمت و سوی ورزش توسعه و معرفی استان به کشور و جهان فراهم خواهد شد.

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اشتغال فراگیر، تاکید کرد: مبلغی بالغ بر ۸۴۵ میلیارد تومان برای اشتغال جوانان، کارورزی و تامین مشوق های شغل اولی ها اختصاص پیدا کرده است.

بیکاری از مهمترین مشکلات جوانان در چهارمحال و بختیاری است

امیری افزود: از عمده مشکلات جوانان استان می توان به مسکن، ازدواج و اشتغال اشاره کرد که دولت برای رفع نیازها و دغدغه های جوانان چهارمحال و بختیاری اقدامات مطلوبی را انجام داده و در آینده نزدیک شاهد کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال در استان خواهیم بود.

وی گفت: اگر اعتبارات درمانی به بخش زیرساخت های ورزشی اختصاص پیدا کند شاهد سلامتی، موفقیت و دستاوردهای بیشتری و بیماری های کمتری خواهیم بود.

احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در چهارمحال و بختیاری ضروری است

امیری افزود: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری باید به سه فاز پنج هزار نفری تقسیم شود که فاز اول تا پایان سال ۹۷ بهره برداری برسد و همچنین برای احداث ۱۷ ورزشگاه به ۴۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برای احداث خانه ورزش روستایی در استان یک و نیم میلیارد اعتبار نیاز است که تاکنون ۱۰ خانه ورزش روستایی احداث شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 29 مهر 96، کد مطلب: 4120834:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین