پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۰۰۷
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای منتخب شورای استان در شورای فرادست شرکت و با اولویت‌بندی و جمع‌بندی مشکلات استان بتوانند مشکلات در شورای عالی استان‌ها مطرح و این مشکلات را برطرف کنند.

شعار سالملک‌محمد محمودیان صبح امروز در جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی استان اظهار داشت: انتظار داریم اعضای منتخب شورای استان در شورای فرا دست شرکت و با اولویت‌بندی و جمع‌بندی مشکلات استان بتوانند مشکلات در شورای عالی استان‌ها مطرح و این مشکلات را رفع کنند.

وی افزود: مشکلات استان و برنامه‌های شورا باید طی یک برنامه‌ریزی مدون جمع‌آوری و پیگیری شود تا خروجی مطلوبی داشته باشد و با کمک مدیران استان این مشکلات را در سطح استانی مرتفع کنند.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اگر دولت از طریق مجلس بخواهد مشکلات شوراها را پیگیری کند این کار زمان‌بر است، بیان کرد: به دلیل سرعت بخشیدن به کارها و رفع مشکلات شورای عالی استان‌ها لوایح و برنامه‌ها را به مجلس ارائه می‌کنند تا مشکلات زودتر در مجلس مطرح شود.

محمودیان خاطرنشان کرد: نمایندگان استان در شورای عالی باید به گونه‌ای فعالیت کنند تا بتوانند امکانات را به صورت عادلانه به استان هم وارد کنند و از ظرفیتی که استان ما در شورای عالی استان‌ها دارد باید به خوبی استفاده شود.

مجید نقنه نائب رئیس شورای استان چهارمحال و بختیاری در این جلسه تصریح کرد: همدلی مدیران استان با شورا در استان مفقود مانده بنابراین باید در این دوره با همکاری گسترده‌تر این حلقه کامل شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 15 آبان 96، کدمطلب:1566317، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین