پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۷۴۶
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: فضاهای ورزشی شهر اردبیل هیچ تناسبی با جمعیت آن ندارد.

شعار سال: ایوب بهتاج تصریح کرد: نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر در شهر اردبیل سکونت دارند و این در حالی است که از مجموع ۳۰۰ سالن ورزشی صرفاً ۴۳ مورد در این شهر واقع شده است.

وی افزود: کمبود فضاهای ورزشی در شهر اردبیل به حدی است که در مقایسه با سایر مناطق استان کمترین سرانه فضای ورزشی در این شهرستان دیده می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه سرانه فضاهای ورزشی در شهرستان اردبیل ۳۲ صدم مترمربع است، ادامه داد: بخش دولتی به دلیل محدودیت اعتبارات نمی‌تواند در کوتاه‌مدت پروژه‌های متعدد اجرا کند.

بهتاج متذکر شد: در حال حاضر ۳۱ پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف استان اجرا می‌شود و با این وجود به دلیل محدودیت‌های مالی نیازمند مشارکت بخش خصوصی هستیم.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی می‌تواند با شیوه BOT مشارکت داشته باشد، اضافه کرد: هرگونه طرح و ایده افزایش فضاهای ورزشی در شهر اردبیل مورد حمایت بوده و زمینه عملیاتی شدن آن حمایت می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با تأکید به اینکه در برنامه پنجم توسعه می‌بایست به سرانه ۱.۲ مترمربعی می‌رسیدیم، اضافه کرد: این مطلوب نیست که در مرکز استان هنوز با کمبود مواجه هستیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ 14 آبان 96 ، کد مطلب: 4134825: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین