پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۳۰۳
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی از آماده شدن استادیوم ١۵ هزار نفری ١٩مهر بجنورد و افتتاح آن در آینده نزدیک خبرداد.

شعارسال: خسرو منعمی با بیان اینکه ساخت این ورزشگاه با دارا بودن زمین فوتبال، سالن بدن‌سازی، پیست دومیدانی، سالن کشتی و فضای اداری، از سال ٨۵ و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال آغاز شده است، اظهار کرد: این ورزشگاه هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ١۰۰ درصدی آماده بهره برداری است.

به گفته وی این ورزشگاه در زمینی به مساحت ۴۵ هزار متر مربع بنا شده و مشکل جدی این ورزشگاه که ساخت راه دسترسی بود نیز با اجرای ١.۵ کیلومتر راه آسفالته به اتمام رسیده است.

منعمی افزود: همچنین سالن های ورزشی دو هزار نفری اسفراین، سه هزار نفری شیروان و شش هزار نفری بجنورد از شاخص ترین پروژه های ورزشی در دست اجراست.

گفتنی است: خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان و جمعیتی بالغ بر ٩٣٨ هزار نفر، ٢۵ هزار ورزشکار بیمه شده و ۴۵ هیات ورزشی فعال دارد و سرانه ورزشی این استان در پایان برنامه پنجم توسعه، ٣۰ سانتی متر مربع از میانگین کشوری پایین تر است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نسیم امروز، تاریخ انتشار: 18فروردین1396، کدخبر: 805752: WWW.nasimeemrooz.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین