پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۴۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در نشست خبری پایان سال ۹۵ با خبرنگاران گفت: اولویت کاری ما در سال ۹۶ اتمام ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه است و برای اتمام آن ۱۳ میلیارد تومان لازم می باشد.

شعار سال: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در نشست خبری پایان سال ۹۵ با خبرنگاران گفت: اولویت کاری ما در سال ۹۶ اتمام ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه است و برای اتمام آن ۱۳ میلیارد تومان لازم می باشد.

عبدالله چمن گلی ادامه داد: این ورزشگاه زمانی تکمیل و افتتاح می شود که اعتبارات لازم و تصویب شده تخصیص پیدا کند.

چمن گلی به سفر اخیر وزیر سابق ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت:مسولین کشوری و استانی زیادی از روند ساخت ورزشگاه بازدید کرده اند و در سفر وزیر سابق ورزش و جوانان تصمیم براین شد که در صورت تخصیص اعتبارات این ورزشگاه در دهه فجر سال 95 افتتاح و به بهره برداری برسد ولی به دلیل کمبود اعتبارات محقق نشد.

مدیر کل ورزش و جوانان ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌غربی، نیز 32 میلیارد تومان به حوزه ورزش اختصاص یافت اما تاکنون تخصیصی صورت نگرفته است.

چمن گلی افزود:با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سفر اخیر ریاست جمهوری، بهره‌برداری از ورزشگاه 15 هزار نفری در سال 96 انجام می‌شود و به اتمام رساندن ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه جزء الویت های اول اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت:در حال حاضر زمین فوتبال چمن مصنوعی، صندلی تماشاگران، ورزشگاه آماده است و می تواند میزبانی مسابقات شود ولی به دلیل نبود محوطه سازی و آماده نبودن رختکن و سرویس های بهداشتی فعلا امکان بهره برداری از ورزشگاه وجود ندارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی جوان پرس، تاریخ 23 اسفند 95، کد مطلب: 102587: www.javanpress.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
0
0
کمبود اعتبار یا مدیریت غیر عملیاتی و نادرست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین