پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۱۹۶
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی از برگزاری ۲۷۰ برنامه فرهنگی و هنری در قالب جشن رمضان در سراسر استان خبر داد.

شعار سال: حسین فرخنده پیش از ظهر شنبه در آیین افتتاح نمایشگاه قرآن جاجرم اظهار کرد: امسال نمایشگاه‌های قرآن در قالب جشن رمضان برگزارشده که در این نمایشگاه‌ها برنامه‌های هنری شامل، قصه‌خوانی قرآنی، نمایش‌های قرآنی، نشست‌های تخصصی قرآنی و غیره برگزار می‌شود.

فرخنده افزود: به‌منظور پر کردن اوقات فراغت جوانان در اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان جاجرم سالن سینما راه‌اندازی شده که برای تجهیز آن ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده و در حال حاضر مورداستفاده عموم مردم قرارگرفته است.

وی تصریح کرد: سیاست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی عدالت محوری است و به دنبال آن هستیم تا با توزیع یکسان اعتبارات در شهرستان‌ها عدالت را در این زمینه برقرار کنیم.

وی با اشاره به ساخت مجتمع فرهنگی وهنری شهرستان جاجرم گفت: این مجتمع فرهنگی وهنری چندین سال نیمه‌تمام رهاشده که برای تکمیل آن هفت میلیارد ریال اعتبار نیاز است و امیدواریم با مساعدت فرمانداری و سایر نهادهای شهرستانی و استانی شاهد تأمین اعتبار باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی بیان کرد: چنانچه اعتبار موردنیاز تأمین شود، سال آینده شاهد افتتاح این مرکز خواهیم بود

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار ۱۴ خرداد 1396، کد مطلب: 3995308: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین