پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۳۵۶
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳
سرتیپ اشتری گفت: نمایشگاه قرآن خیلی به لحاظ بین المللی پررنگ نیست و می توانیم در بخش دعوت از ناشرین مسلمان کشورهای خارجی قوی تر ظاهر شویم.

شعارسال: سرتیپ حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در بازدید از نمایشگاه قرآن با تأکید بر اینکه نمایشگاه می توانست بهتر برگزار شود گفت: نمایشگاه امسال نمایشگاه خوبی است و آنطور که می بینیم مورد استقابل مردم قرار می گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر رویداد نمایشگاه به عنوان یکی از اصلی ترین و اساسی ترین نیازهای جامعه در حوزه ی قرآن خاطرنشان کرد: به نظرم نمایشگاه می تواند از نظر کمی وکیفی توسعه ی بیشتری پیدا کند و جذابیت های لازم را برای جذب اقشار مختلف لحاظ کنیم.

وی همچنین افزود: هرچه بیشتر در راستای جذب طیف های مختلف جامعه حرکت کنیم در حوزه ی فرهنگ قرآنی تأثیر گذار تر خواهیم بود و مهم است که بتوانیم به طریقی هنرمندانه و به زبان ساده این امر را برای قشر جوان خود منعکس کنیم.

حسین اشتری با بیان این نکته که بخش کودکان و نوجوان باید پررنگ تر از آنچه هست باشد گفت: امیدوارم بخشی هم مربوط به آسیب شناسی کمبودهای حیطه ی قرآن تعریف شود تا با توجه به آن بتوان بررسی کرد چقدر با دور شدن از فرهنگ قرآنی آسیب پذیر شده ایم.

این فرمانده سپاه با اشاره به اینکه در بعد بین المللی هنوز جای کار بسیاری وجود دارد تصریح کرد: نمایشگاه قرآن خیلی به لحاظ بین المللی پررنگ نیست و می توانیم در بخش دعوت از ناشرین مسلمان کشورهای خارجی قوی تر ظاهر شویم.

وی در مجموع نمایشگاه امسال را نمایشگاه خوبی ارزیابی و از تمامی دست اندارکاران برگزار کننده تشکر کرد.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

لازم به ذکر است برای رفاه حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه ساعات مترو یک ساعت افزایش یافته و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات فعالیت نمایشگاه با تلفن‌های گویای ٨٨٤٩٦٣٩٣، ٨٨٤٩٦٣٩٥ و ٨٨٤٩٦٣٩٧ تماس حاصل نمایند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16خرداد1396، کدخبر: 3997302: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین