پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۲۳۵
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد در جوار بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) افتتاح شد.

شعار سالاین نمایشگاه با حضور علیرضا رشیدیان؛ استاندار خراسان رضوی،سید مرتضی بختیاری؛ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، حسین انتظامی؛ معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، حجت الاسلام والمسلمین حشمتی؛ معاون قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرابی؛ رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و دیگر مدیران و مسئولان و فعالان قرآنی در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌هایآستان قدس رضویافتتاح شد.

دبیر دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترتمشهددر حاشیه این مراسم اظهار داشت: این نمایشگاه برای اولین بار با حضور 180 غرفه داخلی و 22 غرفه خارجی در جوار مرقد مطهر حضرت شمس الشموس(ع) برپا شده است.

حجت‌الاسلام محمدتقی کاظمی‌نسب افزود: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن مشهد در 8 هزار مترمربع فضای مسقف و با رویکرد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 میلادی در جوار حرم مطهرعلی بن موسی الرضا(ع)دایر شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از لحاظ غرفه‌آرایی و سازه‌های نمایشگاهی از کیفیت بالایی برخوردار است، ابراز کرد: پیش‌بینی می‌کنیم بازدید از این نمایشگاه قرآنی در مقایسه با دوره‌های قبل 2 برابر افزایش یابد.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه تا بیستم خرداد ماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‎توانند از ساعت 18 تا 24 با مراجعه به مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی واقع در ورودی باب الجواد(ع) حرم مطهر رضوی از این نمایشگاه قرآنی بازدید کنند.

دبیر دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان علاوه بر نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد 10 نمایشگاه قرآن نیز در شهرستان‌های سبزوار، تربت حیدریه، کاشمر، گناباد، نیشابور، قوچان، درگز، خواف، تربت جام و سرخس برگزار می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 15 خرداد 96، کدمطلب:1427972، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین