پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۲۴۷
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با بیان اینکه نمایشگاه موظف است زمینه آرامش و بهره‌مندی بازدیدکنندگان را فراهم کند، گفت: حرکت یکی از غرفه‌ها سبب ایجاد بی‌نظمی در سالن مملو از جمعیت فردوسی شد که انتظامات سالن در راستای رعایت نظم و حقوق سایر غرفه‌داران اقدام به تذکر به غرفه مزبور کرد.

شعار سال: احسان ارکانی پیرامون مطالب منتشر شده در یک کانال تلگرامی درباره حاشیه‌های نمایشگاه کامپیوتر مشهد اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی مشهد از 13 تا 17 شهریورماه در بیستمین نمایشگاه کامپیوتر پذیرای متخصصان و علاقمندان بود.

وی افزود: آخرین شب برگزاری این نمایشگاه مصادف با شب عید غدیر بود و به همین مناسبت برنامه جشن عید غدیر نیز در محوطه باز نمایشگاه برگزار شد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد ادامه داد: مطالب مطرح شده در یک کانال ظاهرا خبری با این عنوان که نمایشگاه مانع از برگزاری جشن عید غدیر شده، به هیچ عنوان صحت ندارد بلکه موضوع، مربوط به یکی از غرفه‌های سالن فردوسی بوده که با ایجاد سر و صدا، مزاحمت‌هایی را برای غرفه‌داران و بازدیدکنندگانی ایجاد کرده بود که به منظور آشنایی با دستاوردها و فناوری‌های کامپیوتر به نمایشگاه بین‌المللی مشهد آمده بودند.

ارکانی با بیان اینکه نمایشگاه موظف است زمینه آرامش و بهره‌مندی بازدیدکنندگان را فراهم کند، گفت: این حرکت یکی از غرفه‌ها سبب ایجاد بی‌نظمی در سالن مملو از جمعیت فردوسی شد که انتظامات سالن در راستای رعایت نظم و حقوق سایر غرفه‌داران اقدام به تذکر به غرفه مزبور کرد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره یادداشت تلگرامی امیر شهلا از اعضای شورای شهر درباره این موضوع تاکید کرد: نمایشگاه بین‌المللی یک مجموعه اقتصادی و تخصصی است که برای ارائه محصولات و تولیدات حوزه‌های مختلف در خدمت شهروندان عزیز است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد تبیین کرد: البته نمایشگاه در مناسبت‌های مختلف، برنامه‌های متنوع فرهنگی متناسب با ایام را برگزار می‌کند که بسیاری از همشهریان گرامی از جمله جناب آقای شهلا نیز در این برنامه‌ها شرکت می‌کنند.

ارکانی تأکید کرد: ضمن تشکر از دغدغه آقای شهلا در این مورد، اطلاعات واصله به وی در مورد جلوگیری از برگزاری جشن و برخی مسائل دیگر از آنها سخن به میان آمده، نادرست بوده است و متاسفانه برخی افراد ناآگاه در راستای منافع خود، چنین موضوعاتی را وارونه منعکس می‌کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 23 شهریور 96، کدمطلب: 13960623000125 ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین