پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۱۹۹
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷
حال معادن ایران از نظر ایمنی کار به هیچ وجه خوب نیست. هر ماه شاهد حوادث عدیده برای نیروی کار در معادن کشور هستیم. هنوز چند روزی از مرگ چهار راننده کامیون و لودر در معدن سنگ و شن شازند اراک نگذشته که شاهد مرگی دیگر در معدن گچ و سنگ آهک سمنان می باشیم. آیا سازمان بازرسی قصد ورود به بحث اهمال، قصور، تقصیر و ترک فعل بخش نظارتی و تامین ایمنی کار در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی را ندارد؟ کارگر زابلی معدن بر اثر افتادن سنگ بر سرش دچار مرگ مغزی شده و خانواده وی ، در رفتاری نیکوکارانه اقدام به بخشیدن اعضای بدن او به بیماران نیازمند کردند.

شعارسال: در روز‌های گذشته یک کارگر معدن گچ وسنگ آهک با ۳۲ سال سن، حین کار در معدن بر اثر حادثه سقوط یک قطعه سنگ روی سرش دچار مرگ مغزی شد.

مرگ کارگر معدن گچ و سنگ آهک در استان سمنان بر اثر سقوط سنگ + اهدای اعضا بدلیل مرگ مغزی

این کارگر «حسین لکزایی» تقریبا دو روز در بیمارستان بستری بود، اما در حال او بهبودی حاصل نشد و در نهایت، اعضای بدن این کارگر قربانی حادثه، به واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی بیمارستان کوثر سمنان اهدا شد.

از قرار معلوم، پیوند اعضای بدن حسین لکزایی که برای کار با همسر و دو فرزند خویش از شهر زابل مهاجرت کرده است، با موفقیت انجام شده و مرگ او توانسته به دیگران «زندگی» ببخشد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: 3تیر1403، کدخبر:1497177، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین