پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۴۵۸
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴
سومین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته ( ایران فارما) ، دومین نمایشگاه تخصصی کتاب‌های علوم دارویی، پزشکی- دانشگاهی همراه با اولین نمایشگاه رسانه‌های سلامت محور ایران برگزار می‌شود.

شعارسال: به گزارش روابط عمومی، سومین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته ( ایران فارما) ، دومین نمایشگاه تخصصی کتاب‌های علوم دارویی، پزشکی- دانشگاهی همراه با اولین نمایشگاه رسانه‌های سلامت محور ایران برگزار می‌شود.

در سال گذشته نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته با حضور ۴۰۰ شرکت و بیش از ۲۷ هزار بازدیدکننده متخصص داخلی و خارجی در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد و پس از استقبال گسترده شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، سومین دوره این نمایشگاه با افزایش ۳۰ درصدی فضای نمایشگاهی ۲۱ تا ۲۳ شهریور برگزار خواهد شد.

همزمان با این نمایشگاه، «دومین نمایشگاه کتاب‌های تخصصی علوم دارویی، پزشکی- دانشگاهی» و «اولین نمایشگاه رسانه‌های سلامت محور ایران» برگزار می‌شود که با توجه همزمانی این دو نمایشگاه با بازگشایی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، فرصت مناسبی برای رسانه‌ها و کتاب‌های حوزه دارو و پزشکی به منظور تعامل با صاحبان صنایع و فعالان بزرگ دارویی و پزشکی و فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته‌های پزشکی، داروسازی و سایر رشته‌های این حوزه فراهم شده است.

گفتنی است، ربات تلگرامی سومین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته به به نشانی @iphexpo_bot جهت سهولت دسترسی بازدیدکنندگان، غرفه‌داران و همچنین ارتباط مستمر با مخاطبان حاضر در این نمایشگاه راه اندازی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در این ربات تلگرامی علاوه بر ثبت‌نام و رزرو غرفه نمایشگاه، از آخرین اخبار و جزئیات برگزاری نمایشگاه ایران فارما ۲۰۱۷ اطلاعات لازم را دریافت کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری اخبار نمایشگاه ها، تاریخ انتشار: 5مرداد1396، کدخبر: 12646: www.namayeshgahha.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین