پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۹۱۳
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی از حضور ۵۰۲ شرکت دارویی در سومین دوره نمایشگاه ایران فارما خبر داد و گفت: امیدواریم که در آینده حضور شرکت‌هایی که توسعه صادرات کشور را رقم زده‌اند بیش از این باشد.
شعارسال: رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی از حضور ۵۰۲ شرکت دارویی در سومین دوره نمایشگاه ایران فارما خبر داد و گفت: امیدواریم که در آینده حضور شرکت‌هایی که توسعه صادرات کشور را رقم زده‌اند بیش از این باشد.

دکتر عباس کبریایی‌زاده در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ایران فارما گفت: برای سومین بار است که نمایشگاه ایران فارما به عنوان رخدادی فرهنگی، صنعتی و علمی در حال برگزاری است. در این دوره استراتژی‌های ما در برگزاری نمایشگاه فراتر از ایجاد غرفه و معرفی محصولات بوده است و بر این اساس برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت محور را هم به نمایشگاه اضافه کردیم؛ به طوریکه امسال بیش از ۴۰ کارگاه آموزشی و مهارتی در حاشیه نمایشگاه در نظر گرفته شده تا شاهد حضور جدی‌تر دانشجویان و دستیاران باشیم.

وی با بیان اینکه در بخش نمایشگاهی شاهد حضور بخش‌های مختلف صنعت دارویی کشور هستیم، گفت: امروز تمام زنجیره تولید دارو اعم از مواد اولیه، تولیددارو، بسته بندی، ماشین آلات، زنجیره پخش و عرضه در نمایشگاه حضور دارند و مجموعا ۵۰۲ شرکت در نمایشگاه شرکت کرده‌اند که ۱۶۴ مورد از آنها از شرکت‌های خارجی از ۳۰ کشور هستند و امیدواریم حضورشان منجر به گسترش صنعت دارویی کشور شود.

وی با بیان اینکه مصداق عینی اقتصاد مقاومتی را در تکامل دانش و صنعتی شدن عرصه‌های مختلف دارویی کشور می‌بینیم، گفت: در این نمایشگاه ۱۳ شرکت دانش بنیان حضور دارند که ارزش تولید محصولات‌شان یک میلیارد دلار است و امیدواریم حضور شرکت‌هایی که توسعه صادرات کشور را رقم زده‌اند در سال‌های آینده بیش از این باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 21 شهریور 1396، کدخبر: 96062112181، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین